Healing iFokus

Healing

Läst 2698 ggr
stormvind
0

Godkväll 23/2

Jag har INTE lämnat detta forum, kruxet är att jag fått en iPad och kan tyvärr inte skriva inlägg på den. Lånat dotterns dator nu när jag sitter barnvakt. Måste konsultera sonen ifall det är någon inställnings grej på iPaden.

Saknar ju att kunna kommentera mina forumvänner!

Har börjat att heala nära och kära, det är SÅ spännande. Mannen somnar efter ett par minuter Zzzzzzzz. Det händer grejer med allihop, lugn, kyla, värme, stickningar lite här och där o.sv. Nu har jag kommit igång så nu ska jag fortsätta!

Ha det gott alla, kikar in med jämna mellanrum hos Er här.

Kramiz Stormvind

Indiania
0

Hej! Vad kul att du tittade in Stormvind!

Lycka till med healingen! Kyss Nu är det bara att fortsätta.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Go´ afton Stormvind. Kul att du tittar in. Men jag hoppas du får ordning på din iPad och att vi får se dig ofta.

Härligt att du har börjat heala Skrattande

Ha en trevlig kvällSkrattande

[mossquinnan]
0

åååh vad jag har saknat dig gooaste Öje bo..stormvind..hur går d förresten för din dotter..?

Hör av dig till mig..jag vill..*saknar* massa kramar/S

Ps!! önskar dig all lycka i världenKyss

Andina
0

Va' mysigt att det börjar blåsa upp lite, lite Stormvindar! ;)

Låter härligt också att du börjat heala och med go'a resultat, att du känner att något sker och vad som sker! Det är alltid så inspirerande att läsa/höra om andra som gläds åt sin healing och utveckling!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

szirius
0

Vad roligt att det går framåt StormvindGlad

Jag måste bara få berätta om sent igårkväll, då sonen kom med hemsk växtvärk i benen och inte kunde sova.Jag kröp ihop bakom honom med mina händer på hans knän ( han hade ondast där) …..efter kanske 10 min sa han :

" Mamma, du är så braaa på att ta bort det onda!" Och så somnade han. Lilla prinsen. Då blir man lycklig.Glad

Han brukar komma dragandes med sina kompisar också , och säga att han har ont här eller där, fixa! så HANS tro är iaf starkFlörtTungan ute

[GunillaF]
0

#5 Underbart szirius!Kyss