Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 1830 ggr
emeliefm
0

Någon som ger mig healing?

Hej Glad

Är det någon mer än mig som upplevt ett vitt (är oftast vitt/ljust men idag var det lila och grönt) "pulserande", rörligt sken med öppna ögon, ungefär som när man tar emot healing. Kan det vara den andliga dimensionen som ger healing Glad eller någon annan person som skickar distanshealing till mig fast jag inte är förberedd?

Varmaste hälsningar

Emelie

Andina
0

Jag upplever det ett så'nt ljus ganska ofta. Vitt eller i olika färger.

Jag tror själv att det kan vara mina egna energier men också andras energier, eller de energier som jag 'kanaliserar' - jag upplever det i lite olika situationer. Det kan alltså vara både och. Kanske är det så, som du själv har kopplat det till, att du får healing från andevärlden.

Spännande, i alla fall! Hoppas du njuter av dem! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

emeliefm
0

Hmmm intressant Glad

Ja idag hände det senast när jag satt och läste en bok då flög något förbi mina ögon (inne i synen) ungefär som när jag får syner av andevärlden när jag blundar eller koncentrerar mig på att se något som jag känner av även med öppna ögon men här satt jag och koncentrerade mig fullt ut på min bok Glad Då blundande jag och jag såg min iris ta emot ljuset med stor och liten pupill. Sen såg jag skenet röra sig omkring mig när jag tittade ut mot det tomma intet.

Spännande och mycket tacksam känner jag mig ?

[GunillaF]
0

Jag blundar oftast när jag är kanal för healing. Har lättare att koncentrera mig då. Jag ser  färger under healingen.

Indiania
0

Jag blundar också när jag ger healing på distans och kan se olika färger och bilder ibland men inte alltid.

" Var nära naturen - var när dig själv "