Akut healing önskas
Gooaste vänner härinne!!
Min man Benke har så fruktansvärt ont i ländryggen och höften..fick leda honom ute på våran kvällspromenad med hundarna i kväll..
Kan ,vill ,och orkar någon skicka lite healing till honom..?
Han är förberädd på detta och kommer strax att försöka sova..
Han har full respekt för detta.
Varmaste kramarna från mig..å min gubbe:-)
jag skickar värme och omtanke..
23.45 skickar jag. Hoppas han hinner lägga sig tills dess.
Tala om för honom att vissa kan få lite mer ont direkt efter healingen. Så han inte blir förvånad om det blir så. Förhoppningsvis ska han känna sig bättre i morgonbitti. Ibland kan man känna värme, ibland kyla.
Men healingen vet var den ska iaf.
Hälsa maken så gott.
Vi/min man tackar av hela vårat hjärta till Tobbe och gooaste Gunilla:-))
Han hälsar även tillbaka *L*
Kram och åter jättetack
Hmmm, visst kan jag hjälpa till. Dock blir det mer av den temporära arten om han inte börjar att röra på sig mer framöver. Det kortsiktiga resultatet kan upplevas som väldigt positivt men längre fram återkommer problematiken om han inte börjar ta hand om sin rygg genom att ge den den motion som den så gärna behöver. Och, nej det är aldrig för sent att börja röra på sig även om det är en bra ursäkt för att slippa röra på sig.
Han har dessutom klart dåligt med vätska i sin kropp typ konstant. Be honom att dricka när han känner att han vill dricka vatten. Att börja med ett halvt glas är klart bättre än att inte ens försöka. Tipsa honom om att hans envishet för att själv bestämma enbart är till hans egen nackdel om han väljer att inte börja ge kroppen det vattnet som han behöver för att uppnå en bättre balans.
Hej vill tacka så jättemycket för eran healing:-))
Pratade med honom nyss och värken har släppt iaf så han kan utföra sitt jobb..
Han är oxe och envis som en sådan åxå allhealing *S*
Dock rör han på sig ganska så mycket..han slarvar med vätska ganska ofta,men han är medveten om problemet..jag ringde även och sa dina ord..han äter ju njurmedicin så han måste verkligen skärpa sig *L*
Tack alla än en gång och kram
Skönt att höra att det är bättre.
#5 vad bra att han känner sig lite bättre. Håller med allhealing om vikten av vätska. Speciellt noga om han redan har nått med njurarna. (Vet av egen erfarenhet hur det kan bli om man dricker för lite då)