Healing iFokus

Healing

Läst 3557 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 19 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade vid 7 tiden, somnade om igen när jag tittade på ute termometern. -30 graderFörvånad

Var är våren?! Det börjar bli ledsamt med den här kylan nu!

Inte syntes det något norrsken i natt heller. Men månen var stor och fin. Vilket ljus den sprider!Kyss

Jag hoppas ni får en fin Lördag!Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

, längtar till våren jag  med ,  saknar alla småfåglars ljud, jag har satt ut lite tallbollar eller vad det heter till de små där ute som har det svårt.

har cr 10 st hemma ,  varge dag som dom inte e där saknar jag att kutta kolla ut på dom  genom fönstret. så avkopplande att se när fåglarna äter där ute .

ha en bra dag

Indiania
0

Godmorgon alla!

Så kallt du har det gunilla, här är det ( bara ) -14 i dag och solen skiner.

#1 Visst är det härligt att titta och lyssna på fåglarna Glad

Ha en finfin lördag!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

God förmiddag Mina sköna vänner!

Städmanin flödar. Är det ett vårtecken tro? Ska strax dammsuga lite gardiner och sen ska sonens rum avhurvas.

Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Go'Eftermiddag allihop!

Gnistrande väder idag - Februarisolen är allt fin! Tog en kortprommis i solen idag, såååå härligt! Men vårsolen är hjärtligt välkommen hit också nu! Vintern kan gå i ide… 
(Städmanin har inte synts till här, så våren håller sig nog borta ett tag till,)

-30 grader… hua! Jag knorrade över -12 i morse… Jag avundas dig inte, Gunilla! Hoppas solen börjar värma på lite snart!

Önskar er alla en härligt gnistrande och solig dag, hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

korseett
0

go middag

Så seg jag är idag. Jag som hade en tanke om att rensa i röran men nä det får räcka med att få tvättat. Skulle helst vilja sova men tar det lugnt iaf

Ha en bra dag alla

Toyan
0

God kväll!Glad

Hoppas ni haft en bra dag oavsett väder, här var det 26 minus i natt, längtar till våren.

Ha en trevlig kväll allaKyss