Healing iFokus

Healing

Läst 2324 ggr
[Jeremina]
0

God Morgon 15/2

Så är det tisdag och jag önskar alla en bra dag Skrattande

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Jeremina och alla ni som kommer senare.

Du är uppe mitt i natten du Jeremina! Vid den tiden sov jag på "söta örat"!Flört

Hos mig blåser det nordanvindar idag. Det är skönt att få sitta inomhus och jobba.

Ha en riktigt bra dag allesammans.Glad

majlar
0

God morgon

Här är det sol och kallt. Bättre med kyla än med slask och regn.

Energin bara flödar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

Morrn  morrn!

Här snöar det och blåser kallt, det är fuktigt i luften så att -8 känns som -18 iställetObestämd.

Nu är det dags för frulle och sedan jobb. Kvällen är inte inplanerat så vi får se vad det blirGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0

god morgon

Lite lätt panik och stress finns på dagens schemaGlad

Ha en bra dag alla

Indiania
0

Gogmorgon!

I dag var det segt att vakna till. Här är det -8 nu och och stilla och lugnt.

I dag skall jag klippa mig och sen blir det lite annat.

Ha en finfin dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Godmorgon alla finingarFlört

Här har barnen sportlov denna vecka och dotter går på friidrottsskola mån-tors och hon tycker att det var jättekul. Själv planerar jag för en stunds yoga och meditation.

Ha en finfin dag alla!

"Handlingar utan ord är bättre än ord utan handlingar."
(PRA THEPKAVI)

Skogshumblan
0

God morgon alla godingar!

Idag är en härlig dag, känner mig så skönt i fas med livet. Tror mina små djupdykningar ner i youtubes utbud av meditationer ger resultat.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Go'Morron allesammans!
Vilken härlig energi och aktivitet i tråden!

Ja det var tidigt uppe, Jeremina.
Jag var uppe igår se'n tre natten innan - vaknade vid tre inatt igen, men lyckades somna om. Gud vad jag har sovit - är alldeles groggy. (Men behövde nog "sova ikapp".)

-9 grader och lätt snöfall med stooora flingor. Varken katten eller jag vill sticka nosen utanför dörren idag (men jag måste).

Mota panik och stress med andning, Korseett. Tänker jag på mina måsten, då väcker jag lätt upp dessa känslor, men jag tvingar mig att fokusera på en sak i taget och inte tänka på det andra samtidigt… och jag andas (passar på att byta ut 'tunga' energier mot 'lätta' oxå)… ;)

Ha en riktigt god dag allihop - på jobb, besök hos frisör, med yoga, med energin som flödar och med att njuta av att vara i fas!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

szirius
0

God morgon allesamman! Blandad kompott i tråden som vanligt. Vissa har sovmornar o njuter av livet, andra ska på frisör, en tredje är stressad.

Här är det kalla vindar idag och grått. Ska visst hålla sig så hela veckan, men vi får väl se…

Själv är jag nog i lagomlandet, har haft några dagar med " tråkhumör" men inte värre än att det går att leva medFlört. Och jag behöver också tänka på " en sak i taget"…

Ikväll får jag massage, vilket jag längtar efter. Bästa stunden!

Jag önskar alla en fin dag idag!

Hoppfull
0

God Förmiddag!

Här kom visst våren vilse helt för här snöar det och är kallt igen…

Annars allt lugnt Glad

Önskar er alla en riktigt bra dag och att ni får det ni behöver för att må bra under dagen!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
0

Jag somnade inte förrän kl 5…härligt att läsa att en del av er sovit gott "på söta örat" *hihi*

Apropå öron korseett, vad ska jag göra när mina ytteröron värker så då jag ligger på dem? Jag har just innan Jul avslutat 10 behandlingar hos sjukgymnasten (öronakupunktur)

pearlnharmony
0

Huvudet dunkar och halsen ömmar men, vill ialf kika in och säga hej.

kram på er alla!

[Jeremina]
0

Krya på dig …skickar värme pearlnharm….Skrattande

Toyan
0

God kväll!

Vi har haft sol idag och lätta snöflingor som dalat ner, har jobbat och plockat undan tills sotaren kommer i morgon, nu är jag trött.

Somnade för sent och vaknade med ont i v skuldra och i huvudet, spola iskallt vatten på huvudet och salva på skuldran, sen värktablett för att kunna jobba.

Ha en fin kväll allaGlad

korseett
0

massera dina öron varje dag och gnugga ordentligt Jeremina, det kan hjälpa

[Jeremina]
0

Tack korseett, det är jobbigt att de värker så, jag ska massera Glad

pearlnharmony
0

Tack snälla Jeremina, tror din värme hjälpte Flört