God morgon Gunilla och alla ni andra!
I dag skall brorsan och jag åka till Molkom och hälsa på vår käre farbror.
Skall gratta en väninna som fyller år också och posta ett paket till en annan väninna som fyller år den 18.
Ha en underbar onsdag på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Idag blir det gallröntgen. Inga roliga saker den här veckan, men nödvändigt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon på er alla som droppar in!
Här är det fortsatt kallt, så det är skönt att man får vara inne
Jobb, matlagning och dans på schemat idag.
Ha en bra onsdag!
Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla andra trådspinnare!
Din farbror är en lyckans ost som har så'na syskonbarn som ser till honom, Indiania! Jag är säker på att ni har många som vakar över er också.
Majlar - Lycka till med din röntgen! Hoppas du och läkarna får ordning på de 'icke-roliga' sakerna snart!
Szirius - Det låter härligt att dansa sig varm i vintern! För den tyx inte släppa sitt grepp ännu.
Fast nu är det i alla fall 10 grader 'varmare' än det var häromdagen, nu är det bara -5 grader…
Jag tror jag ska gifta mig med en Isbjörn - som kan hålla om mig i vinterkylan!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#4 Jag vet fler som har det Andina, du är en av dem! 
Vilken gosig isbjörn 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Morrn morrn! Ha en riktigt fin dag eller iaf försök i snövädret! Själv blir det jobb 1 - 9 idag på annan ort..hoppas det går bra har med mig en ny person..kan gå lite hur som helst det!
Godmorgon!
Ytterligare en kall och blåsig dag där jorden yr runt husknuten.
Inget speciellt mer än promenad under dagen.
# 1 Din farbror kan skatta sig lycklig Indiania som har en så fin släktning som bryr sig så. 
Ha en fin dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag!
Här snöar det, vintern vill inte säppa sitt tag, kung bore har bestämt att här släpper vi då inte in någon vår..det ska vara vitt, vitt och vitt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God Lunch på er!
Här är det lite mildare idag men fortfarande minus… blåser kallt rätt in i huset med.
Idag ska jag handla lite, åka till biblan och så åka och köpa en billig begagnad cykel som jag hittade på nätet.
Jag önskar er alla en riktigt bra fortsättning på dagen! Och hoppas att din röntgen gick bra majlar!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god eftermiddag!
Skaffade igår en liten bärbar så jag ska slippa krångla med mobilen på salongen. Fick ett bra pris när vi var in och köpte mobiltelefoner med dubbla simkort till Maskinringens verksamhetsledare som nu är tre till antalet. De får ju annars kånka omkring på två telefoner och det funkar inte. Och så vill de kunna se sin epost så det klarar de telefonerna med. Jag har ju annars min iPhone men det är inte så lätt att boka in folk via nätet när de ringer liksom så en bärbar har varit på önskelistan länge- och nu har jag en! har fått in bokföringsprogrammet med så nu snart kan jag skriva ut kvitton och fakturor direkt, ska bara skaffa en skrivare med eller låna kollegans.
för övrigt har jag en make hemma som ligger sjuk i feber och jag hoppas att jag ska slippa så här ska mediteras friskhet. Gör allt för att hålla mig på benen.
Ha en bra dag alla
hoppas eran dag vart bra.
min har varit hyffsad , börjar med att man inte kommer in på iFokus . testen ligger uppe nu