"Det okända" TV4+
I kväll klockan 21.00
Del 6 av 11. Caroline Giertz tar hjälp av det holländska mediet Birkan Tore. De besöker Finsta gård utanför Norrtälje där den heliga Birgitta sägs vara född. De boende på gården har märkt av en obehaglig och påträngande närvaro. Birkan försöker ta reda på vad det är som rör sig i huset genom att använda en ovanlig metod där han tar kontakt med änglar
Dagens avsnitt och tidiga avsnitt kan man se på tv4 play
Ska bli intressant för att det är en ny medium med i kväll Birkan Tore som använder en metod tar kontakt med änglar

Tack för tipset Gunilla, kommer att vara bänkad, spännande
Det blir spännande att se hur det nya mediumet jobbar.
Ja det skall bli spännande. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Säger detsamma, det ska bli spännande. Änglar… visst finns dom
Goda tips emottages tacksamt! Tack för denna!
Jag hoppas att jag inte missar dagens avsnitt - det är ju lite extra kul med ett nytt medium.
God MedialAfton!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag är helt lyrisk. Vad duktig han var, det "nya" mediumet!
#6 Jaa vilken underbart medium han var och visst såg han ut som han var en ängel själv.
Menar naturligtvis att han var duktig också!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag missade det men det kommer en repris som jag måste se 
Finns på TV4play gratis i 7 dagar efter sändningsdatum. Har inte 4+ så jag ser dem direkt i datorn:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Helt otroligt duktig! Kul att se honom arbeta! Och nog såg han ut som en ängel;)
Här finns gårdagens avsnitt att se. 
han verkar vara en stark person med mycket energi som han ger till personer runt om sig
Åh va jag tyckte Det okända var bra igår. Vilken härlig Ängelmänniska. Han sa så mycket kloka saker.
Det där att man ser i ögonvrån är ju så sant.
Likaså tyckte jag det var så fint, när han tröstade personerna som var med, när dom tyckte att det var en otäck känsla dom fick när do kom in i vissa rum. Att dom kände sig nertyngda.
Jag blev tröstad och riktigt rörd. Tänkte att man inte behöver bli rädd nästa gång man känner sig iakttagen. Att dom söker sig till vårat inre ljus. Det var så fint.
Ja det där med ögonvrån gav mig "kött på benen". Har ju lite skuggor här hemma, tids nog får jag reda på vem & varför om så är menat:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Wow säger jag bara! Vilken fantastiskt människa och hans arbete som medium passar honom jättebra för han var så ödmjuk och förklarade så bra 

han är underbar en riktig ängeel. för er som har facebook finns han där. Han svarar när man skriver till honom
#16 Det måste jag testa
Tack för tipset.
Tack för tipset! 
Såg det på play igår..det var riktigt bra!
Bättre än det brukar vara…men tror inte programledaren blev så värst impad av honon!
Men vad heter han nu igen…ska söka honom på facebook :)
#20 Birkan Tore