Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 3949 ggr
Tempo1
0

hjälp<3

Hej hej

jag har hört om healing länge nu min mamma pratar om det

för ja mår inte så himla bra i huvudet och äter inte riktigt som ja borde, orkar inget, trött, sover dåligt

den 9 januari 2011 gick min gamelmormor bortGråter 

och sen des har ja mått riktigt dåligt, svårt att konsentrera mig, och sånt

Vad ska jag göra? finns det något sätt? och hur?

för ja vill inte må såhär

MvH. Lina ''Regnbågen'' Spacsek

''Don't Like My Drivin? Well its just that.. I DON'T GIVE A FUCK''

Pysslan
0

Skickar värme och styrka till din situation, hoppas verkligen att du mår bättre snart.

Kram

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Tempo1
0

Tack <3

kram

[GunillaF]
0

Tempo. Jag beklagar dig din sorg.

Man får lov att vara ledsen och sörja när en kär anhörig gått över till andra sidan. Men du måste försöka få i dig mat. Och vätska.

Det kan vara så att du druckit för lite och därför fått ont i huvudet.

När jag är ledsen för att jag saknar någon som inte finns med oss i jordelivet längre, så brukar jag tala till dem. På något sätt känns det som en liten tröst att göra det, för jag tror att de finns med mig och hör mig, fast jag inte riktigt kan se dem med mina ögon.

Jag skickar energifyllda kramar till dig.

Tempo1
0
#3 tack så himla mycket,<3

jag har hört om en cirkelshealing man kan göra själv, släcka ner ett rum helt, sätta 7 ljus och ett imitten framför sig för dom 7 ljusen stpr för sinnena och den imitten för indeviden. men ja e rädd att göra det.. vi bor i ett gammalt hus, och ja e riktigt rädd för att få kontakt med andra andar och väsen…

PernillaS
0

Gumman hon finns hos dej alltid i dina tankar och i minnt. Jag tror säkert att hon finns hos dej prata med henne. Du kanske inte får något svar men hon hör dej.

Låt det va en tröst att hon har det bra nu och är inte ensam Glad

[GunillaF]
0

#4 Man ska aldrig göra något man är rädd för. Det finns ingen anledning till det.

Ett väldigt bra sätt att få healing till sig själv är att sätta på lugn musik som du tycker om, låg volym, lägg dig skönt och bara tänka på hur du andas. Genom näsan, lungt och avslappnat.

Något annat som är skönt (tycker jag) är att vara ute och gå/vandra. Inte tänka på något - bara vara.

Tempo1
0

#5 älskar dig mamma<3 men det är så svårt, vad ska ja säga, göra, Gråter jag vet inte :(

#6 men dom säger det är lugnande, och det behöver ja nu, e orolig så det skriker om det :( och ja som det står där uppe, och kan inte ut o gå nu det e för sent :( men annars brukar jag med ut och gå.

[GunillaF]
0

#7 Det kan vara hur lugnande som helst för andra men du skriver själv att du är rädd för det…. Inte för att jag tror att något kommer att hända bara för att du tänder x antal ljus, men som jag skrev…man behöver inte göra saker som man tycker är skrämmande. Var finns avslappningen och healingen i det?!

Gör något du tycker är mysigt.

Din mamma skriver så fint till dig i #5. Tro på henne.

Tempo1
0

men hur ska ja få kontakt med min gamelmormor? jag förstår inte :(

[GunillaF]
0

#9 Tala bara. Rakt ut i luften eller för dig själv - i dina tankar.

Tempo1
0

# 10 okay tack så himla mycket för alla dina tips och sånt <3 Sänder varma kramar

[GunillaF]
0

#11 Kramar tillbaka.

Sov gott

Tempo1
0

#12 detsamma