Healing iFokus

Healing

Läst 2515 ggr
Helena2
0

Någon som kan känna?

Någon som kan känna av om jag har brister eller obalanser i kroppen? Av medicinen jag tar är jag dålig i magen ständigt. Så jag är lite fundersam hur kroppen hinner ta upp näringsämnen. När jag får healing så känns det bättre, men tyvärr bara korta stunder.

Skulle vara mycket tacksam! Tycker läkarna tar brister osv. med en nypa salt. Hade låga värden för några år sedan, då tyckte han att jag skulle äta broccoli varje dag. Skulle få äta enorma mängder……

Kram vänner!

Navajolady
0

Tror det är medicinen du reagerar på, det blir en obalans när konstgjorda ämnen tillförs i kroppen.Vad jag får till mig är att du ska prata med din läkare om en annan medicin som din mage tål men har samma verkan på problemet för det.Lyssnar inte den nuvarande läkaren så besök någon annan som tar dig på allvar

Det skulle även vara bra med en chackrabalansering om du känner till någon healer som gör det, för är chackrana i balans så mår vi också mycket bättre.Någon som kan läsa av din Aura borde kunna se var obalansen befinner sig i kroppen och  göra en riktig aurarening i samband med healing.

Några tips bara och lycka tillGlad

Helena2
0

Ett stort tack Navajolady!

Navajolady
0

Ingenting att att tacka för vi är ju till för att hjälpa varandra om vi kan.Ljus och kärlek till digGlad

Helena2
0

Stor kram Glad

Helena2
0

Vill bara säga- jag går på en cirkel. Medial utveckling. Av en anledning;) kom vi igåt till att balansera/rena våra chackran med Kristaller. Sedan rensade vi våran Aura. Tror nästan det var special beställt för mig;) Kände mig mycket lättare direkt efter! Renade Aura hemma på vovvar och de andra när jag kom hem;)

Navajolady
0

Härligt att höra. Ofta vet dom vad vi behöver och ser till att vi får det.Entrevlig alla hjärtans dag till dig Helena 2 Glad

Helena2
0

*ler* Ja, helt klart! En trevlig alla hjärtans dag till dig också;)

majlar
0

#7 Vad det låter härligt. KramKyss