Healing iFokus

Healing

Läst 2787 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 11:e Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En uppfriskande promenad i 20-gradig kyla är avklarad. Sitter nu på arbetet och värmer mig med en kopp kaffe.  Sista jobbdagen för den här veckan. I morgon och på Söndag är jag på healingutbildning! Som jag har längtat sååå till!

Ha en bra Fredag!Glad

Navajolady
0

God Morgon!

Som dig sitter jag med en kopp kaffe efter en skön stund ute med snöskottning tre decimeter hade våra vädergudar bjudit på i natt Gladså nu är man skönt trött rödblommig och känner sig nyttig.

Ha en underbar kurshelg Glad

[GunillaF]
0

#1 Vi har fått ungefär lika mycket. (Vi kanske  bor nära varandra?! )Jag hoppas traktorn kommer och tar bort plogkanten och snön på min uppfart idag.

Tack jag ska ha det så bra!Glad

[rore]
0

God morgon!!

Hoppas du får en kul och givande helgkurs Gunilla!! Förstår att du längtar,,,

Här har det snöat massor både i natt och på morgonen,,Skrikandes,,

Ja!! Jag har surat trots att jag inte behöver gå ut och skotta

självSkäms,,,Tyst  

*mumlar: ska sluta me det*

Navajolady! Du fick det att låta såå mysigtGlad

Önskar er alla en toppen dagKyss

korseett
0

Usch vilket snöoväder vi har. Jag har tagit beslutet att hålla stängt idag i salongen. Jag hade inga behandlingar så jag stoppade bokningarna till idag för jag behövde vara hemma och jobba med annat. Butiken hade jag tänkt åka ner till men som det ser ut nu kommer jag väl inte av gården ens.

Ha en bra dag alla

Indiania
0

God morgon på er!

Det snöar här också men det har inte kommit så mycket som i går.

Jag önskar dig en underbar kurshelg Gunilla Glad

Ha en dag precis som ni vill ha den och med fredagsmys i kväll! Flört

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla

Här vräker snön ner idag också. Undrar när de små änglarna ska sluta med sitt städande.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

szirius
0

God morgon! Nu börjar den här tiden då skillnaderna i vädret blir tydligare och tydligare. Det känns helt osannolikt med så mkt snö nuFörvånad för mig! Igår köpte jag vårjacka till sonen…Tyst

Nåja, det är iaf fortfarande minusgrader på nätterna härFlört

Jag vaknade med "lingonveckan" och har magkramp så att jag nästan svimmar när jag ställer mig upp, sitter vid datorn o jobbar med en värmedyna på magen. Ni får gärna skicka lite värmekramar till lilla maggen om ni villOskyldigKyss

ÄNTLIGEN FREEEEEDAAAAAG. Åh, så härligt!

Ha en bra dag allihop!Glad

Indiania
0

#7 Det var en mysig syn på snöandet Majlar! Skrattande

emeliefm
0

Åh vad roligt med healingkurs Gunilla! Glad

Samma snökaos här, inga bussar så jag är hemma med mina böcker Glad

Skickar varma goa tankar till dig och din mage szirius!

//Emelie

glittertind
0

Hejsan och Godmorgon!

Här nere i söder har vintern dragit sig tillbaka… I alla fall för tillfället. Äntligen är trottoarerna halkfria, så att man vågar gå ut på promenader igen. Det är så många som fått några veckors extra sjukskrivning, på grund av fallskador vid halkolyckor denna vinter.

Mvh

GlittertindGlad

Glittertind

Andina
0

Go'Morron alla snöstjärnor!
Självklart har änglarna rört till det även här när de städat. Någonstans mellan 2 o 3 decimeter. Suckh. Jag har varit tvungen att avboka kunder för att istället ta mig ut och skotta några timmar. Ser fram emot det… (inte). Det vräker ner snö fortfarande och vindarna viner runt husknuten. Men katten behöver få komma ut och han förväntar sig att jag banat väg åt honom :) så jag kan inte vänta tills snöyran lagt sig.

Kung Bore vill leka med några av oss ett tag till - så vi leker väl då! :)

Ha en skön vinterfredag på er!
(Akutmottagningarna är fullsatta - så Var rädda om ryggarna när ni skottar, trampa försiktigt när ni går, kör ni bil ta det varsamt!)

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

God förmiddag alla!

Så glad jag är att just DU finns här och gör vår skara komplett.

Tänk att vi alla tillsammans gör livet så gott för andra?

En lärorik och trevlig helg Gunilla!

Och ni andra, ha en skön helg vad ni än ska ta er för:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

AnnL
0

Godmidddag!

Mycket snö har ni fått på olika platser i landet. Här börja det snöa för en halvtimme sedan. Det är plusgrader så förhoppningsvis ligger den inte kvar.

Strukit o städat lite under förmiddagen. Nu blir det lugnt resten av dagen.

I morgon ska jag om vädret tillåter åka på lite rallylydnasträning på förmiddagen sen ge mig till Malmö till en väninna.

# 0 Ha en riktigt trevlig healinghelg Gunilla. Hoppas att allt blir som du förväntat dig. Glad

Ha en trevlig fredag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

glittertind
0

Ja, nu snöar det här också…

Hoppas att den smälter bort direkt nu…

glittertind

Glittertind

Helena2
0

Här har det snöat ca 20-30 cm över natten. Snöslungan är isärplockad *grymtar*, det är ju så typiskt!

Men jag tog det värsta, sedan hade jag tur att svärfar kom med sin slunga och blåste bort resten.

Ha en kul och lärorik helg Gunilla!

Indiania
0

Jippii! Glad Jag hann skotta undan innan plogbilen kom, har varit ute i 45 minuter, härligt att komma in igen.

Men det tyckte nog inte katten som jag snavade på, han for in under sängen i sovrummet…..undrade väl vad det tagit åt mig.

Hoppfull
0

God eftermiddag!

Här är det underligt väder… minus enligt termometern men blött och pölar utomhus. Gärna för mig Glad

Idag grejas det med mat här inför kvällens "Halv åtta hos mig" som dottern bestämt att vi ska ha Glad Det blir mycket arbete men är ganska kul med! Båda sönerna ska äta hemma med så det blir lite extra trevligt.

Ha en riktigt skön fredag allihop och ha en härlig kurs Gunilla!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pysslan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har det snöat ända uppåt väggarna i natt och i morse. Eftersom vi tydligen bor på vägsnutten som kommunen glömde (inte plogat alls) och alla bussar är inställda så blev det vackert att stanna hemma idag.

Tur att man har ett jobb där det är möjligt att göra så …

Ha en fantastisk fredag alla underbara!

"Insnöad"

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

marysiam
0

Ha en underbar fredag och helg allihopa;)) Här öser snön ner och i Karlstad är det -3 grader..

Kram

Toyan
0

Hej på er!

Tittar in och önskar er alla healingvänner en fortsatt fin kvällKyss

Indiania
0

#21 Ha en fin kväll du också Toyan och alla ni andra! Kyss

Jag har tittat på Let`s Dance, tycker det är så underbart att se alla fina dansare! Glad