Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1738 ggr
Cristine
0

Går healingen fram..

lika starkt alltid eller kan ni känna att "nej den här blev nog inte så bra"?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag tror att healingen går fram så som det behövs för varje gång. 

Oavsett vad jag och även den som tar emot, känner. För det är inte alltid mottagaren känner något, men healingen har "tagit" ändå.

Navajolady
0

Det är det som är så intressant med distanshealing att den helande energin alltid hittar till den som bett om den,att den kommer till rätt person,ganska imponerande måste man säga:-)

paolantz
0

Fantastiskt tycker jag… tänk att det finns helande energier tillgängliga för oss alla Glad

Hellas
0

Visst är det så att energin når fram på exakt det sätt som behövs för mottagaren och för var gång kan det ske på olika sätt.
Det är ju på samma sätt när man ger Healing irl. Den kommer i den form som behövs för tillfället, varmt, kallt lugnande, upppiggande och ibland så känner mottagaren ingenting med det fungerar ändå.

Som kanal kan man inte bestämma någonting alls, "det bara blir".

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

allhealing
0

På det här forumet bes det om healing ganska ofta.

Jag brukar hjälpa till de gånger som personen vill ta eget ansvar för healingen. Jag har lärt mig att se när en person vill eller inte vill ta eget ansvar utan istället lägger ansvaret utanför sig själv.

Om jag då skickar healing till personen så säger jag även att det är ok att inte ta eget ansvar för sin egen läkning utan att det är ok att inte göra det och istället lägga ansvaret på andra i sin omgivning.

Därför kan jag känna skillnaden och därför skickar jag inte till alla som ber om det.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet