Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 3624 ggr
ankan71
2011-02-11 15:07
0

Auran?

Förra veckan var jag hundvakt och var ute och gick med henne på bäcken. Rätt vad det var så blev jag stående och bara andades in den härliga vårluften, hörde hur det knakade i isen och susade lite i träden. hunden sprang som vanligt fram och tillbaka i full fart..

Då jag till slut fortsatte gå kändes det annorlunda och runt hunden såg jag ett svagt grönt skimrande ljus. Jag stannade till igen och tittade på henne där hon sprang, ropade på henne och då hon kom mot mig såg jag en klargrön färg över hela hennes bröstkorg.

Min fråga är ju om det verkligen var hennes Aura jag såg och vad det isåfall betyder.

Navajolady
2011-02-11 15:17
0

Ä ingen expert alls på det här med färger men just grönt har jag förstått står för kärlek och det tog jag reda på efter att ha upplevt denna färg runt min guide när han visat sig.

Någon kan nog ge dig bättre förklaring men vad jag vet står grönt för hjärtchackrat och betyder kärlekGlad vilket djuren naturligt utstrålar och ger oss.Vackert att höra om din upplevelseGlad

[GunillaF]
2011-02-11 15:20
0

Vad intressant ankan71.Glad

Det finns flera artiklar skrivet om detta härinne.

Kika i listen till vänster, under rubriken Aura & Chakran.

Här är en samlingsartikel.

majlar
2011-02-11 16:04
0

Grön kan stå för Healingkraft, kärlek, gemenskap, sensivitet och ömhet.

Jag tror att din hund var så glad och tacksam, så han visade sin Aura för dig.

Han kände av dig och din lycka som du kände när du stod där och tog in vinden och vårluften.  Han ville dela det med dig.

szirius
2011-02-11 16:41
0

Grönt ser man ofta kring personer som är i en läkningsprocess.

Ärkeänglen Rafael brukar målas i gröna färger, och han kommer med helande krafter om vi ber honom .

Själv har jag ofta en STOR, beskyddande "varelse" vid min sida i skimrande grönt när jag får massageGlad

Både rosa och grönt står för hjärtchakrat, javisst.Glad

# 0 Vilken jättefin upplevelse! Nog känner han kärlek till dig alltidKyss

ankan71
2011-02-11 16:57
0

Ja hon är verkligen en helt underbar hund, finns inget ont i henne trots att hon är en "mördarhund" enligt många. Det är folk som aldrig träffat henne förut som säger så.

Hon är en hund som är full av energi och kärlek. Hon sover helst under täcket med mig och killen, gosar och myser med oss och blir alltid lika glad då jag kommer dit. Största problemet med henne är väl att hon snarkar då Skrattande men det kan man ju leva med.