Healing iFokus

Healing

Läst 3818 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 10:e Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det snöar (!) Men jag tar faktiskt hellre det än 20 minusgrader. Nysnö nu hjälper till att ta bort den gamla, sa man förr iaf.

Jag hoppas ni får en bra dag!Glad

szirius
0

God morgon! Här var det ruggigt ute i morse när jag gick med sonen till skolan, brrr.

I morgon är det maskerad på skolan, så det är fullt upp med det, jag ska baka ikväll och fixa med sonens kläder etc.

Jag längtar oerhört efter helgen, ska försöka att inte boka in någonting nu, behöver lugn och ro och " förpuppa mig" känner jag, det har varit fullt varenda helg sen jul tror jagTyst.

En lördag och söndag då det enda som behöver fixas är mat känns som en ljuvlig tankeGlad

Ha en bra torsdag!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Gunilla och alla ni andra. Så är det Gunilla fast det är svårt att tänka sig att den tar bort en meter som ligger kvar här.

Ha en trevlig torsdag och tänkk på att i morgon är det fredag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elpida
0

God morgon!

Ja här skulle det visst komma över en dm snö till imorgon, vi får väl se hur det blir. Det snöar inte så kraftigt längre så har vi tur kanske det inte blir så mycket!

Ikväll ska jag skicka lite healing, ska passa på att bädda in min minsta dotter i lite energier. Hon ligger hemma i halsont och feber det lilla livet.

Önskar er en skön torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[AnnikaOhlsson]
0

Gomorron!

Började dagen med att trilla på "snögömd is" i morse när jag skulle lämna lillan på dagis. Men det gick bra, gjorde inte ont nånstans…än! :-)

Var på jobbet en timma innan jag började så jag kröp upp i massagefotöljen en halvtimma och lyssnade på avslappningsband. Jag kände mig som en varm degklump när jag gick därifrån SkrattandeEn kollega stod utanför dörren när jag kom ut och han skrattade när han såg mig, han frågade om jag var nyvaken för andra gången denna morgon och det var inte långt ifrån! Skrattande

Men nu har jag fått en kopp kaffe o vaknat till liv litegrann!

Snön faller igen, men mina "vårkänslor" finns kvar!

Kram på er!

majlar
0

God morgon alla

#4 Vilken bra arbetsplats du har, som får börja dagen med avslappning, vad skönt det låter.

Här snöar det.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godmorgon!

Det snöar här i dag också! Snart skall jag ut och skotta undan lite snö och gå in med tidningen till granntanten.

Men först lite frukost och så vill jag hälsa på er innan jag går ut!

Ha en härlig dag, snart är det vår igen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[AnnikaOhlsson]
0

Mja, egentligen får man inte det, men jag var på jobbet en timma innan jag började idag så… då passade jag på att kolla om massagestolen var ledig.. :-)

szirius
0

# 7 bra arbetsplats som har massagestol iaf - låter härligt!Glad

Ta det försiktigt ute bland is och snö allihop ! Lillasyster bröt handleden igår då hon ramlade….Rynkar på näsan - på sin födelsedag och allt!

Andina
0

Go' Förmiddag i tråden!

Fin vinterbild, Gunilla!

Här ska det snöa under dagen så det blir till att motionera snöskyffeln igen ikväll antar jag. Jag hoppas det är sista 'rycket' nu, så att våren kan få plats här också.

Vad mysigt med maskerad, Szirius. Det blir kul för din grabb. Minns hur roligt det var att klä ut sig när jag var barn… *nostalgisk*

Oj, stackare, har du en meter snö liggandes, Cristine! Här har snön packat ihop till allt mellan 20 och 60 cm, så jag ska väl känna mig nöjd och inte klaga…
De där hundarna är så sööööta! :)

Elpida, skickar lite extra kryapådig-bubblor till din lilla tjej!

Vad skönt att det gick bra med vurpan, Hyacinta! Det kan ju gå illa. Hörde att alla akutavdelningar på sjukhusen är överfyllda dessa dagar. Och vilken härlig början på arbetsdagen - njuta av massage!

Ha en fin dag du också, Majlar!

Indiania, vad go' du är mot din granntant! Vilken lycka att ha en så'n granne!

Ha en riktigt skön februaritorsdag allesammans!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Hoppfull
0

God Förmiddag på er allihop!

Gissa om jag blev ledsen när jag tittade ut och såg snön som föll… jag som inte kunnat gå ut på veckor och gladde mig så åt att det töade. Så jag får innerligt hoppas att du har rätt Gunilla och att snön snart försvinner så att även jag kan komma ut och njuta lite av luften och solen.

I övrigt ska här städas av lite idag, fast bara i all enkelhet… har varken lust eller ork med något våldsamt Glad

Önskar er alla en toppendag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

szirius
0

# 9 ja, det var tydligen fullt på akuten med liknande skador, så syrran. Har varit hela vintern tydligen….lätt att halka och trilla fel.

Skogshumblan
0

God middag.

Blötsnö och gråmulet. Vart tog solen och våren vägen;)

Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

marysiam
0

God middag.. dras med en envis förkylning, men känner mig bättre idag;)) Ute snöar det för fullt och är 1 plusgrad i Karlstad…

Ha en underbar dag allihop! Glad

pearlnharmony
0

God eftermiddag

Gick och funderade på hur jag skulle komma igång med träningen ordentligt, orkar inte ta mig iväg då skivstången börjar klockan 19:00 då jag skall upp 04:30. Idag fick jag "hjälp" på färden, har precis varit ute och skottat 1.5 dm blötsnö i 40 minuter. Nu är jag helt slut och skall njuta av em-kaffetGlad

Indiania
0

#13 Då är vi nästan grannar då marysiam, jag bor i Säffle. Skrattande

#14 Ja du har skottat snö här också, nu skall jag ut och skotta undan snökanten efter plogen.

Jag hade tänkt använda promenadbandet i dag men tänkte precis som du motion har jag ju redan fått efter snöskottningen. Flört

Härligt med kaffe för dig nu!

" Var nära naturen - var när dig själv "

pearlnharmony
0

#15 jag inväntar plogbilen medans jag njuter av kaffet Flört

[stblues35]
0

Snö,snö härliga snö..eller nått!Glad Hoppas dagen varit bra för er alla och att ni får en trevlig kväll!

AnnL
0

Godkväll!

Här ingen snö i sikte men regn och blåst.

Har ägnat dagen åt tvättning och varit i diverse affärer o handlat en massa som var slut i förådet.

Eftermiddagen blev det full regnmundering för att Silver skulle få sin promenad i skogen.

Ha en skön kväll! Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.