God morgon 9:e Februari
Godmorgon Gunilla och alla andra!
Vilken vacker himmel du har!
Här är det -3 grader ute och klart väder.
I dag blir det ett besök hos min farbror i Molkom och dottern skall få gardinerna jag sytt, då blir hon nöjd.
Önskar er alla en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon Gunilla och Indiania och alla ni andra!
Det ser ut att vara fint väder på de flesta ställen idag,
man blir glad varje gång solen behagar le över oss.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla!
Feberfritt och piggt här idag. Tror vi ska våga oss ut en liten sväng idag:). Ser ut att bli en fin dag med sol och Jag börjar ana våren.
En fin dag till er alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon
Allt går i rasande fart här och jag skulle gärna vilja stanna tiden ett tag för att hinna ikapp. Nåja jag blir färdig tids nog
Ha en bra dag alla
Kram på dig Hyacinta! Vad härligt att du har flyt 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Här är det en blek och nyfiken sol som tittar fram över taken. Kylan biter lite i kinden när man kommer ut.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon!
Här strålar också solen idag.
# 4 "en stund i taget…och så andas vi….det finns små pauser överallt…"
( mitt egna mantra när det är mkt…
)
# 5 vad härligt det låter, man blir lika sprudlande bara av att läsa nästan 
I kväll är det föräldramöte och sedan har jag danselever!
Ha en härlig onsdag!

#8. *andas*
God förmiddag allihop!
Vilken härlig energi i tråden! Och Hyacinta, tack och lov för att du 'drabbats' av denna härliga energi! (För då får vi snylta lite på den - hela tråden spritter ju när du skriver dina rader!)
Termometern utomhus börjar dra sig nedanför nollstrecket… hua… Men vackert väder än så länge. Men nog längtar jag till våren…
Ha en riktigt skön onsdag - med många djupa andetag! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God Förmiddag på er!
Här är det strålande vackert solsken ute, tyvärr är det minus… jag väntar ju på att snön ska försvinna så att jag kan ta mig ut på promenad… har suttit inspärrad här i huset nu i över en månad… och med den här vackra solen utanför vill man ju inget annat än att vara ute 
Jag önskar er alla en fantastisk lillelördag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Morrn morrn på er..hoppas dagen för er blir fin och trevlig!
jag blev hemma och tar igen mig idag istället för jobb. När kroppen ropar måste jag lyssna. Har tagit mig en tur i solskenet som blev frisk luft, solsken och socialt då jag inte kom längre än till grannen men vi stod ute och pratade i det vackra vädret
Det är vår i luften här utanför jönköping! Tog oss ut på en liten promenad. Lilla dottern min gick för första gången själv en lite längre sträcka utomhus. SÅ glad hon var och stolt över sig själv. Skönt att få lite frisk luft känner jag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God kväll
Sol och småkallt i Skövde idag…imorgon kommer det visst snö igen 
Ville bara meddela väderleken är nere och samtidigt kika in och säga hej…
//Kram
Vill bara säga "Hej"!
Tittar in från min plats på Smyckestillverkning i fokus och läser lite om vad ni håller på med. Kan lite om sådant här jag med. (Jag skrev just ett annat inlägg på en annan av era trådar) Jag skriver lite dikter också… Några finns på min smyckesblogg. Där tänker jag så småningom också smyga in lite mer smycken med Kristaller och äkta stenar. Titta gärna in där och läs och titta på smycken, bl.a en hel del makramé…
Hoppas att ni tycker om sidan. Jag vill egentligen försöka peta in lite mer tänkvärt där, än vad jag hittills gjort, men jag är lite försiktig…
Glittertind