Healing iFokus

Healing

Läst 3645 ggr
Mollam
0

Ber om healing

Jag har den senaste månaden vart så yr ,är det någon som kan känna in vad det kommer sej av?

skulle verkligen behöva healing så känner sej någon manad så tar jag tacksamt emot.

kramar/Carina

[GunillaF]
0

Jag skickar till dig!Glad

Har du varit förkyld och fått vätska bakom trumhinnan?

Får du i dig tillräckligt med vätska om dagarna? Jag tror du ska dricka lite mer.

Mollam
0

Tack så mycket Gunilla F,går genast och dricker ett glas vatten,nä förkyld har jag inte vart.

Stardust
0

Jag skickar Reiki till dig just nu.

Mollam
0

Tack så mycket stardustGlad

allhealing
0

Mollam,

har du talat med en läkare om dina symtom?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Mollam
0

#5 Jag går hos en läkare som har kollat en hel del,både magnetröntgen och blodprover allt ser bra ut men jag är fortfarande så yr.

Obestämd

[asamaria]
0

Yrsel brukar vara problem med saltbalansen som njurarna styr. Du har inte så mycket energi ser jag. Njurarna går knappt på halvfart.

Pröva detta, http://www.ortagubben.se/kanibas-vital-p-1786-c-197.aspx

Mollam
0

asamaria Tack så mycket för tipset,kanske därför jag har så ont över njurarna, haft det en längre tid.

[asamaria]
0

Se där. Ja det är en hel del stagnerat där. Jag kan skicka energier till dig om du vill.

Mollam
0

Åh tack så mycket asamaria det vill jag väldigt gärna.Glad

marysiam
0

Jag fick mkt yrsel i samband med panikångest för 15 år sedan..gick runt och var yr i ett halvår.. sen fick jag mediciner och då upphörde yrseln;)

Mollam
0

#11 oj så jobbigt,att vara yr i ett halvår låter inte kul.skönt att du mår bra nu.Var du yr hela tiden?

marysiam
0

jajjemän.. försökte jogga varje dag för att hålla ångesten borta, men var så yr att det var svårt att hålla sig på vägen;) Det var inte roligt just då, men nu kan jag se det komiska i det;))

Mollam
0

Känner inte att jag har ångest,men man kanske kan ha det ändå, att det liksom bara ger fysiska symtom?