Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 2134 ggr
Erna
1

Djurkommunikation funkar

Jag är uppfödare av perserkatter och i oktober leasade jag en fina hane.

Månaderna gick och ingen av mina 2 tilltänkta honor visade något intresse för att börja löpa. Jag tog till alla mina knep som brukar funka, ökad belysning längre på kvällarna, e-vitamin mm, men inget resultat.

Till slut tog jag hjälp av min syster som tidigare har lyckats bra med djurprat. Hon "pratade" med den ena honan som inte löpte och visade henne att hon skulle få egna bebisar om hon började löpa. Två dagar senare började katten löpa och nu är hon dräktig!

Hon har även lyckats heala sin katt med svår artros. han kunde inte gå på benet och hade väldigt ont. Röntgenplåtar bekräftade artros i bogen. Medicin funkade inte heller. Efter healing 2 gånger, var han som vanligt igen och veterinären trodde inte sina ögon.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

[asamaria]
0

Visst är det härligt med små miraklerGlad

[Jeremina]
0

Så härligt att läsa  Flört

korseett
0

härlig läsning

Indiania
0

Vad underbart att läsa! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#0 Underbart!Kyss

majlar
0

Fantastiskt.Oskyldig

marysiam
0

Underbart;) jag som kattuppfödare önskar att jag visste hur man gjorde;))

sorgblot
0

Vad kul!

Hellas
0

Härlig läsning!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

AnnL
0

Blir lika tagen o imponerad varje gång jag läser om någon som kan heala djur som är utdömda av veterinärer.  Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Navajolady
0

Lika imponerande varje gång man hör vittnesmål om healing på både människor och djur.Såg du tråden som Jane lagt in om en varg som tog emot healing så vackert,sånt gör en glad långt in i själen.

Härligt att höra om era katter,är själv kattmor och blir så varm av det du skriver.Glad