Katastrof healing Australien!
Vi sammankallar en katastrof healing på distans kl 19.00 - 19.40 svensk tid,(engelsk tid 18.00 - 18.40) i kväll för hjälp i Australiens svåra situation med den analkande monster stormen!
Vår Målsättning är att lägga ett ljus som skyddar människor , djur och natur! vi hoppas du vill ge av din tid för detta då det brådskar?
Du som inte kan healingen konst kan sitta med ändå och skicka kärlek!
Tack på förhand???
(Sprid gärna detta till så många som möjligt)
Jane Lyzell
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Självklart. Jag är med!
Jag är också med!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag är med

Det ska jag försöka hinna med! Kanske inte hela tiden men ett strå till stacken kan jag dra!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag är med.
Tack Alla
va synd att jag inte har varit inne här förut i dag så jag kunde hänga med.jag har en systerdotter i ett av dom drabbade områden.jag har fått rapport under dagen av henne.dom klarade sig från den värsta stormen.vindarna låg på en 3.men hon är evacuerad jag får sända lite själv när jag lagt mig.men jag har svårt att sommna är inne på fb med jäna mellanrum för att se om hon hör av sig snart igen det är 6timmar sen vi hörde något.men jag hoppas att er hjälp kommer fram.
#7 Jaa, fy det är jobbigt nog att se hur de har det, än värre att ha någon där. Min sons kompis är också där. Jag kollade hans blogg idag men han har inte skrivit något. Hoppas bara att allt är bra.
Vi får fortsätta sända energier till dem
sänder healing idag till alla Australien, sänder värme, omtanke och styrka .
Det verkar ha fungerat bra med healingen - det blev inte fullt så hemskt som de befarade - men hemskt nog ändå.
/L
Absolut det ska jag göra.Fin tanke Jane
ju fler vi är desto större kraft!
Jag vill tro all våran healing gav denna goda effekten:-)))
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article8506871.ab
Det vill jag tro med och vi var nog inte ensamna om att sända healing,flera i världen har nog gjort samma sak.
Tänk vilken lättnad för folket