God morgon 1:a Februari

REDAN 1 februari, jösses va fort tiden går ibland.
Har inget jobb denna vecka så jag funderar på om jag skall ta upp virkningen igen (efter alla mina måsten). Va flera år sedan som jag virkade…hm, undra om takterna sitter i…
Önskar alla en trevlig dag från ett blåsigt men plusgradigt Skövde//Kram kram
#1 Det är avkopplande att virka. Och det är väl som att cykla. Har man en gång lärt sig så fixar det sig. Lite vingligt i början men sen så…

# hittat lite restgarn och mina gamla virknålar, letar nu lite roligt mönster på nätet
#3 vad vill du virka då?
Godmorgon!
Axlarna värker så jag tror jag gråter snart. Det bränner nåt kopiöst! men det beror på stressen på jobbet, det vet jag ju!
Annars är det fint! 
#5 Jag skickar healing till dig om du vill.

#4 vet inte riktigt. Känner två stycken som nyligen fått bäbis, något "gossigt" till dessa två flickor kanske… Har du något tips? 
God morgon den första dagen i den andra månaden. Vad tiden springer iväg. Jag tycker jag nyss stod med skinkan i ugnen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Åh ja tack!! Jättegärna!!! 
#8 En liten söt mössa kanske?!
God morgon. Jag har haft en hemsk natt med konstiga drömmar, varit väldigt varm och "torrkokat" och vaknat flera ggr med olust. Helt slut idag. Försöker skärskåda gårdagen med händelser och mat men jag ser inget som kan ha utlöst detta. Hoppas det räcker med en natt
#12 Men fy…det låter inget vidare.

"11… mycke möjligt :)
Godmorgon alla!
Idag är det en ny månad med nya möjligheter och tänk vad tiden springer iväg så snart är det vår o sommar.
Här är det flera grader varmt men mycket halt.
Ha det så gott alla/Solis 
Godmorgon vänner!
Här har det regnat i natt så nu är det ganska halt ute, skönt när isen blir borta.
I dag sov jag lite längre än vanligt…..Inga bestämda planer, allt blir som det skall tror jag.
Ha en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Lycka
Vi är i februari och närmar oss vår och värme med stormsteg!
Ha en undebar dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God eftermiddag!
En grå och trist dag ute med lite duggregn. Har varit iväg halva dagen på möte och nu har jag massor med jobb som släpar. Jag som klagade för två veckor sedan att jag hade lite att göra
… att man aldrig lär sig!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och lägga mig i ett varmt bad och förbereda mig för Gunillas härliga healing
.
#9 Jag hoppas att det är julskinkan du menar
. Snygg Avatar förresten!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus