Healing iFokus

Healing

Läst 2528 ggr
Elpida
0

God morgon 30 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En solig vacker morgon här i småland med ca -8, en perfekt dag för en långprommis.

I fredags var maken ute och sprang på fotbollsträning och steg ner i en grop med foten och gjorde sig riktigt illa. Vi fick plocka fram kryckorna och foten svullnade upp rejält. Han låg i soffan och skrek så fort han försökte byta ställning och vi var beredda att åka till akuten! Då bad maken om lite healing till foten..(han brukar vara lite ….skeptiskt till det…) och jag satte mig och gjorde så. Igår gick han på foten igen!!!!! Han sa att det egentligen var omöjligt för med en sådan skada så skulle han inte kunnat gå på en vecka!

Visst är healing fantastiskt!!!!!

Önskar er en fantastisk söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon Elpida och ni andra som kommer!

Viss är det underbart med healing, nu är väl din man inte skeptisk längre. Glad

I dag skall jag både slappa och ta en långtur i det fina vädret.

Härlig söndag till er alla! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddaf alla!

Vad härligt Elpida!Kyss En skeptiker mindre kanske?!

Ha det så skönt på din långtur Indiania.

En bra Söndag hoppas jag att alla får.Glad

Skogshumblan
0

God morgon alla!

Här är en annan härlig del av Småland.

Healingen låter fantastisk, kan man få det till maken här tro så han förstår det jag varit med om på denna resa jag just påbörjat. Känns inte bra att han inte är med på att JAG gör det här. Han behöver inte vara med i detta andliga själv men förstå min väg i livet:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

korseett
0

god morgon och god middag!

Hunnit med att betala räkningarna men strax blir det brunch och sedan får jag väl ta tag i livet igen hihi

Ha en bra dag alla

majlar
0

God eftermiddag alla. Måste berätta vad jag upplevde igår. Var hemma hos min dotter och vi var ute på gården. Plötsligt får jag se genom granhäcken en massa ben som rör sig, så jag struttade bort mot skogskanten och vad fick jag se. Sex ståtliga älgar som tvärstannade och ställde sig och stirrade mot mitt håll.

Kan ni förstå vad irriterad jag var att jag inte hade kameran med mig. Dom stod där så fint och tittade en lång stund. Det var pirrigt kan jag säga.

Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann

[AnnikaOhlsson]
0

Goeftermiddag!

Härlig dag idag!! Solen skiner men det är kallt!!

Krampå er alla

Indiania
0

#5 Vad häftigt Majlar!!! Synd att du inte hade kameran med dig.Cool

Själv skulle jag blivit rädd.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God kväll!

Hoppas din man blivit "troende" nu då, visst är det fantastiskt med healingGlad

Oj majlar, skulle nog också blivit lite skraj men vilken syn, så ståtliga djurGlad

Ha nu en härlig söndag kväll allihopa!