God morgon 27 Januari
Godmorgon Gunilla!
Jodå jag är pigg men inte datorn, har haft lite strul på morgonen.
Vilken häftig bild!
Önskar er som tittar in en skön torsdag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla.
Här är det bister vinter igen. -16, men oj va himlen var vacker när solen började sega sig upp. Både turkos och blå och grön. Synd att jag inte hade kameran just då, en sekund senare var just det ljuset borta.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

God Morgon på er!
Här är det nästan femton minusgrader och solsken idag… vackert men mindre kul med kylan.
Funderar på att städa så smått idag… får se vad jag har lust med.
Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon vänner.
Kallt ute idag men inne har vi det gott.
Dotera och jag tar en ören dag och städar. Tur att hon ärvt makens ordningssinne & verkar gilla att städa för jag är inte någon bra förebild där inte. Ush så trist och träligt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God förmiddag alla!
Ja så var man hemma igen och sjuk. Streptokocker i halsen. Fy så less jag är på detta. Jobbade en vecka efter sex veckors sjukskrivning och sen var det kört igen. Nåja idag mår jag bättre när jag fått penicillin så imorgon kommer jag nog iväg till jobbet igen. Passar på att ha en lugn dag och kela med katterna. Safir har legat i mitt knä hela morgonen
.
Ha en bra dag i det kalla vintervädret.

Hej hej!
Det var -21 på morgonen, nu ligger det nog på ca-15… det är kallt i lilla småland idag!
Fullt upp och en utelunch som väntar så jag säger tjingeling och vi ses ikväll på HTA:n
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!!
Vad skönt solen värmer!! Man blir glad…
god morgon
Mycket att stå i även idag. jag önskar er alla en underbar dag

God dag
Haft fredag i huvudet hela dagen, tänk vad det kan ställa till det då man är ledig imorgon 
Önskar alla en trevlig dag//Kram

God kväll!
Hoppas ni haft/ har en bra dag.
Kallt igen men sol hela dagen.
Kram på er!