Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 1928 ggr
Skogshumblan
0

Kan djur ge oss människor healing?

Var med om en rätt konstig grej för ett tag sen. En kompis häst var dålig och jag tänkte goda tankar för hästens tillfrisknande. Några dagar senare blev jag helt golvad av en kärlek och värme som bara fyllde hela mig och det var så rent. Jag såg hästen framför mig coh hur den skickade ett tack för hjälpen.

Var det så som jag tror eller är jag ute å cyklar? Har upplevt liknade när jag läst av djur men inte så kraftigt som med hästen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

szirius
0

Jag tycker absolut att djur brukar kunna känna av hur man mår och vilja ge tröst och hjälp. Min katt lägger sig alltid på min mage när jag har mensvärk.Jag har en bekant som jobbar med ridterapi och hon säger att hästarna är fantastiska på att känna av och ge varje barn vad de behöver…

Jag möter ofta djur i mina drömmar, och det känns som att de ger mig healing…urkraften i dem, på nåt sätt…svårt att förklara…

[GunillaF]
0

Jag upplevde att min katt gav mig healing många gånger. Hade jag ont i min axel så lade han sig på den. hade jag ont i magen så låg han på den osv.

Skogshumblan
0

Tack för era svar. Då är jag inte ute och cyklar ;)

Det är fantastiskt med djur, jag som hela mitt liv varit rädd för dem och nu förstår jag varför. Det är ju att höra dem som skrämt mig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.