Vilken reaktion jag fick
Oj Oj Trodde aldrig att min reaktion skulle bli så stark på healingen jag fick. Tack asa-maria och Gunilla.
Det första jag kände var att jag blev duven sedan yr och helt plötsligt så domnade min vänster arm bort en stund.Huvudvärken jag känt av några dgr flyttade sig runt till olika ställen i huvudet.Mitt öra började värka och halva den sidan domnade bort i huden men det försvann efter ett tag.Det började hetta i benen och värka alledens kollosalt på vissa punkter.Det knastrar och sprakar i nacken och i knäna knäpper i övriga leder.Sen så har jag sprungit på toa xx antal ggr.
I dag så har huvudvärken varit mindre.Ryggvärken inte lika intensiv vaknade imorse och det kändes som om jag fått en värmedyna på ryggen det var så gott.Jag har haft problem med balans sinnet för en tid sedan och hade då vätska bakom trumm hinnan jag brukar även ta Furix mot svullna ben.Mina ben ser helt ok ut i dag. Känner mej lite duven idag och har en del pirr i bla magen.Men jag har också känt ett stort behov av att sträcka och tänja kroppen.
Är det fler än jag som reagerat så här mycket? Jag måste ha samlat på mej bra.Hur länge brukar man ha det här knastrande och sprakande?
Du har fått dig en ordentlig utrensning du! Men vad skönt att du känner dig bättre. Allt är individuellt så jag kan inte svara på när det slutar att "knastra och spraka". Men jag skulle tro att det avtar successivt under de följande två, tre dagarna.
Gunilla F Det kan man nog påstå
men det känns så bra!

VAd härligt för dig tin-tin!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Vad skönt för dig att du fick sån hjälp! 
#3 #4
Jag jag är väldigt tacksam samtidigt förundrad över vilka starka krafter det är. Jag bad om hjälp fick den kan man vara annat än tacksam.
Det låter helt underbart.