Healing iFokus

Healing

Läst 1859 ggr
Cristine
0

God morgon 25 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dröm dej bort från vintern. Sätt dej i en av båtarna här och bara njut. Ha en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[AnnikaOhlsson]
0

Godmorgon!!

Jag sitter i en av båtarna och drömmer redan… :-)

[GunillaF]
0

God morgon Cristine, Hyacinta och ni som kommer lite senare.

Natten har varit kort. Jag har sovit för få timmar. Det blir mycket kaffe idag är jag rädd för. Men vad göra?! Kan inte sitta och vara sömnig på jobbet.

Ha en bra dag alla!

majlar
0

God morgon alla.

Drömmer mig bort med solen som värmer och vågorna som kluckar mot båten. De är vad jag ska göra idag. Underart.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

Elpida
0

God morgon!

Vilka härliga drömmar du planterar i oss idag Cristine, det är bara att välja vilken båt man vill följa med! Idag har jag mötesdag så här blir det nog oxå några kaffekoppar…

Önskar er en härlig tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
0

God morgon alla!

Efter dubbelpass med dans och sedan pilates igår känner min kropp att den lever idagFlört. Men nya tag - ikväll har jag en privatelev, vilket jag tycker är jättekul.

Sedan får det bli en tidig kväll.Har åter börjat äta valeriana efter att ha sovit dåligt över jul, men nu sover jag bra igen, så det funkar.Tack för det!

Ta vara på dagen!Kyss

korseett
0

god morgon!

Detta är en av mina hektiska veckor och nu kommer det vara så ett bra tag framöver. Men hinner in och kika till er lite så här på morgonkvisten. Igår jobbade jag på kontoret i Grums från 8-22.30 med sammanlagt en timmas rast. Men jag var inte ens trött när jag var färdig. En sådan energi hela tiden och den sitter kvar ännu och jag har sovit gott inatt.

Idag blir det mer kontorsjobb men hemifrån och sedan i eftermiddag ska jag på mitt första möte i Teknik- och Fritidsnämnden här i Säffle och det ska bli så kul.

Ha en bra dag alla

Hoppfull
0

Hej på er!

Igår kom jag inte ens in på sidan här… men idag gick det bättre!

Här snöar det idag… och jag skulle ljuga och jag sa att jag gillade det! Nej jag föredrar båtvädret i din bild Cristine Glad

Men nu ska jag försöka yoga lite.

Önskar er alla en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

Godmorgon!

#0 Tack för en fin båttur Cristine i det lugna vattnet. Vaknade av en dröm det det slog upp meterhöga vågor upp mot land och jag tänkte i dag kan jag inte ta nån promenad i detta ovädret.

#2 Hoppas du piggnar till Gunilla så du klarar dagen Flört Du får energikram här!

Önskar er alla en härlig tisdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#8 Tack Indiania!

Jag har en kund som bråkar så jag håller mig vaken en stund….Tungan ute