Healing iFokus

Healing

Läst 2717 ggr
Clary
0

Healinghjälp

Jag skulle väldigt gärna vilja ha healing om du vill/orkar/har tid. Har så himla ont att det är problem att gå. Vill helst slippa åka in till akuten idag, så snälla Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[GunillaF]
0

Jag skickar till dig Clary. Nu med detsamma.

Clary
0

Gunilla du är en ängel Kyss

[GunillaF]
0

Flört

[asamaria]
0

Skickar. Äter du för mycket salt eller dricker du för lite. Det känns som en stark obalans i saltbalansen, sedan verkar det vara för mycket jos eller fruktdryck av något slag. Vatten, drick vatten! Får  upp jordnötter. Är det något äter eller?

Kram

Clary
0

Tack goa asamariaKyss Nej jag äter inte mycket salt och dricker inte heller juice eller fruktdrycker. För lite vatten kan nog stämma ska öka på det, jordnötter har jag inte ätit på evigheter. Hämtar genast mer vatten

[asamaria]
0

Ser tjock mangojos? Antagligen så behöver du mango. Generellt sett så är jos väldigt surt och borde undvikas att dricka speciellt de utan fruktkött. I det finns det inte mycket för kroppen att tillgodogöra sig. Tror det finns sån där tjock fruktdryck eller vad det kan heta. Eller så får du göra egen mangopuréGlad Du ska äta mycket mango på en gång ser det ut som just nu i alla fall. Hmm, du känns utarmad. Äter du ordentligt?

kram

Clary
0

Älskar mango men inte så lätt att få tag i goda här men tror att det finns mangopure bland barnmatssortimenten i affärn Jag har tappat drygt 4 kilo sen jul och haft stora problem med att äta eftersom jag haft kramper i magen, hög feber till och från, inte varit någon kul månad om jag säger så.

Stellster
0

Hej, Clary!

Får jag fråga dig, du skriver att du gått ner i vikt och haft magkramper och så. Har du magkatarr eller magsår av något slag? Jag får genast upp tarmarna. Och illamående. Men främst tarmarna. Tjocktarmen och tolvfinger tarmen. Altså lite längre ner på magen och sen i mitten om du förstår? Dålig på att förklara haha. Kan vara tunntarmen eventuellt. Vet inte. Lite förvirrande.

Men det känns som en tarmsjukdom. Och med sjukdom menar jag inte att det inte kommer att försvinna så bli inte rädd. Men läkare är att rekommendera om du inte redan varit hos en kanske?

Ta hand om dig och hoppas att du mår bättre!

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig idag. Kram

Elpida
0

Sänder till dig ClaryKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
0

Stellster, du har så rätt, tarmsystemet är inte ok.

Tack alla som skickat, det har hjälpt mig en hel del på flera plan, en stor varm kramis från mig

Indiania
0

Skickar till dig under dagen Clary! Kyss Krya på dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Stellster
0

Jag har också problem med tarmarna. Så jag vet verkligen vad du går igenom!

Mycket meditation har hjälp mig. Har bett mina guider och änglar om healing och de har hjälp mig något otroligt. och rör på dig så mycket du kan för att få igång tarmarna igen. Cykla och simma är jättebra! :)

Ta hand om dig!

Clary
0

Tack Indiania vännen Kyss

Stellster, för tillfället är de inflammerade så jag fick antibiotika plus att det är lite mer att kurera. Har haft tarmproblem i många år och brukar kunna hantera det själv men inte denna gång. Tack Kyss