God morgon den 23 jan
God morgon healingvänner!
Sitter här i ottan och surfar runt, sömnen ville inte infinna sig mer och att ligga och grubbla blir det ju sällan bättre av!
Söndag igen och det är ju veckans vilodag, efter att ha städat av i huset igår tror jag att jag ska smita till stan på långfika med bästa väninnan!
Önskar er en fantastisk söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla andra!
Ja vänner behövs i livet, fin vers Elpida och jag hoppas ni får en fin stund tillsammams.
I dag skall vi iväg och gratta dottern som fyller 30 år, tänk vad fort åren går.
Önskar er alla en skön söndag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag Elpida, Indiania och alla ni som tittar in senare idag.
I dag blir det bl.a. promenad i det skapliga vädret.
Ha det så trevligt med väninnan, Elpida och hos dottern, Indiania!
Mårning..sitter och kör lite god&guns av Skynyrd..hoppas ni får en riktigt underbar dag!:)

God middag!
Ha det så trevligt Indiania och Elpida
Blir en lugn dag, ska fortsätta försöka få magen i form.
Ha det gott denna söndag allesammans

God em.
Elpida: Åh va mysigt det lät med en fika på stan med bästa väninnan! Fika och njut!
Indiania: fika och njut du med
Själv så ska jag nog sitta inne och sura en stund (och inte promenera som dig Gunilla…). Blev missförstånd mellan mig och ordförande i en lokal förening här i Skövde.
Ska skriva av mig lite i bloggen snart. Dessutom så skall jag dra vinnaren i min lilla tävling om en stund. Trotts att jag inte har något företag längre så kan ingen hindra mig från att sprida lite glädje för Pearl N Harmonys räkning 
Önskar alla en underbar dag!
Godkväll!
Hemma från husvagnen. Sitter framför tv och skall strax se Solsidan!
Har en nyduschad sovande 5-åring i knät. Det är så mysigt!! :-)