God morgon 20 Januari
Bara 6 minus hos mig. 
Ha en härlig dag!
P.S. Vilken underbar bild, Gunilla! D.S.
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Naaaww så söta de är Gunilla!!! Det är kärlek det!
God morgon!
Idag har vi faktiskt oxå minusgrader vilket passar utmärkt eftersom lillhönan vill träna på sin skridskoåkning i kväll. Hennes högsta önskan just nu är ett par "konståknings"skridskor så att hon kan göra piruetter och grejer på isen. Får väl se om jag kan få tag i ett par bättre begagnade till henne
.
Ha en underbar dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon
-13 och jag längtar till vår!!!
Gör inte mer i onödan idag så min halsonda släpper snabbt.
Önskar alla en toppendag!

Oj, vad tiden har gått fort denna vecka
, redan torsdag som sagt.
Idag är det fullspäckat schema efter jobbet: karatelektion för sonen, ordna papper hos ekonomen för företaget, handla på hälsokost och sedan storhandla, in till makens mormor som fyller år ( hon ska få en chokladlikör, vilket hon gillar ;) , och maken har basketmatch så vi hämtar upp honom på hemvägen.Hmm, nånstans behöver vi hinna äta också…
. På kvällen behöver jag klippa musik till magdansen, vi ska dansa på en bal om några veckor. Jag är inte helt "talangfull" på datatekniken, så jag hoppas att maken har tid att hjälpa lite…
# 3 ja, ååh vad avis jag var på alla som hade såna skridskor i klassen. Själv fick jag alltid ärva storebrorsans svarta hockeyskridskor…
.Hoppas du kan hitta, det brukar finnas annonser ute, då kan man få tag på ganska billigt.Typiskt att deras fötter växer varenda år bara.
Lycka till!
God morgon alla
Här står åter träden i vit skrud så ståtliga. Mest frost, hoppas inte det kommer mer snö.
Läste i tidningen att det har varit jordskakning i Falköping inatt. Där var jag och min dotter igår och skulle köpa garderober, men det var stängt så i ren ilska så stampade jag imarken med foten, så nu undrar jag om det var därför det skakade i backen där inatt…….Vi fick åka tillbaka till Skövde, och var på ett annat ställe där och beställde garderober. Hihihihi
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#6 Hahaha…jaa, det var bergis det som utlöste skalvet!

#6 Men majlar då!!!

"Du har alltid två val"
#6 asg! det var nog du som satte igång det
God morgon alla
Lite vill i skallen nu för jag blev väckt av maken som hade hundra frågor innan han skulle åka iväg och jag var på ett väldigt strålande humör- not
. idag lugn och ro och så jobb mitt på dagen
Ha en bra dag alla

#9 haha, känner igen det - fast åt andra hållet
. Maken brukar be om att åtminstone få komma upp ur sängen och dricka sitt kaffe innan mina tusen frågor för dagen börjar hagla

Hej på er!
#6 haha du ställer då till det Majlar 
Lite segt både i går och i dag är så sabla trött på denna förkylningen….
#10 Det är samma visa här, jag står för babblandet.
Ha en härlig torsdag!
" Var nära naturen - var när dig själv "

#11 skickar styrkekramar för förkylningen. Du kanske ska heala dig själv lite mer? 

#6 Hahahaha, vilken girlpower! Eller kvinnorkraft som jag lärt min dotter att vi har!
Här är det solsken och ett par minusgrader… själv vill jag mer än gärna ha tö och blask och regn och blött… Visst är det lite jobbigt men det är ännu värre med snö, halka och skottning!
Gunilla, vet du att du healade bort de värsta spänningarna i min nacke så jag har varit grymt mycket bättre igår och idag, även om jag fortfarande är superstel. Men det där akuta där jag inte kunde röra mig ens försvann med healingen, jag är sååå tacksam!
Önskar er alla en fantastisk dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#12 haha det har du faktiskt rätt i har slarvat med det ett tag! 
Tack för styrkrekramen! 
#13 Jag är så glad för din skull! 
Lägg dig ner och slappna av 10-15 min varje dag så ska du se att det släpper ännu mer.
God dag!
Det här fotot från Paraguay tycker jag passar utmärkt här..en shaman som ger healing!
Önskar alla en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#16 Det var ingen liten orb som kom med på fotot
"Du har alltid två val"
#16 Underbart foto med orb och allt ! 
Ja det är en rejäl en!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kväll..hoppas dagen varit fin och att ni får sova riktigt gott och drömma massor av vackra fina drömmar!

#15 Tack men det var flera kotor sneda i ryggen (har varit hos kiropraktorn idag igen) så det hade inte gått att vila bort… efter 35 med samma problem så börjar man känna igen vad som är vad när det gör ont, och det är ju en fördel! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Oj..