Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 676 ggr
MariaJ
0

En Master Healer

Divyaprasad Pandya 

Divyael är en högt vibrerande spirituell lärare och praktiserane healer som arbetar i både England, Österrike, Nya Zeelqand och Sverige. Han är "Magnified Healing Master Teatcher" , men även "3rd Phase Magnified healing Light Practitioner" . Ursprungligen kommer han från Singapore, men har bott och verka i England i mer än 30 år. Han bor numera i Preston i Lancashire.

Divyael arbetar numera med personlig, individuell "Aktivering av det Gudomliga medvetandet" för att hjälpa oss att känna igen och ge uttryck för den gudomliga potential som finns inom oss alla. Han anses vara en uppväckare - en person som fungerar som en katalysator för att hjälpa och underlätta i en persons utveckling och helande. Han Länkar till våra galaktiska energier, Mästarna, ärkeänglarna och andra ljusvarelser som just nu assisterar mänskligheten i att bygga upp våra ljuskroppar och förbereda oss på uppstigning.

Mitt möte med Divya:

Vid mitt första möte med honom så samlades vi 8 st i en mindre ring och han pratade om just Mästarna och ärkeänglarna som finns runt om oss. Han sa även att alla har möjlighet att ta hjälp av sina guider och skyddsänglar. Han berättade om en gudinna som heter Kwan Yin som finns för att hjälpa till att heala och rena här på jorden. Hon står även för Tacksamheten. Han healade oss och vi mediterade tillsammans. Timmarna med Divyael gick mycket fort, och vi bestämde i gruppen att vi ville träffa honom igen, innan han åkte till England. Han ville också meditera mer med oss.

Mitt andra möte var en helt fantastisk upplevelse. Vi samlades i en större grupp nu, ca 20 st. Vi satt även denna gången i en ring, men mycket större. Han berättade lite om våra Gudar, änglar och ljusväsen och vilken enorm möjlighet vi har för att ta hjälp av dem som finns oss nära, från den högt vibrerande världen.

Han sa att skiktet mellan oss är borta, dom går mitt ibland oss nu. Vi lever i samma värld,  dom är högt vibrerande så det är därför vi inte ser dom med blotta ögat.

Jag tycker ju att detta är så fantastiskt så jag bara slukade allt han sa. Jag använder även hans sätt att meditera på och mina upplevelser under meditation är helt utöver det vanliga.

Jag kan idag säga att jag är glad att jag tog steget att möta honom, då jag lärde mig mycket av vårt möte.

Öppna ditt sinne och bemöt alla med KÄRLEK!

Vänligen MariaJ :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Låter underbart, längtar till nästa månad när jag ska träffa honom, men är lite orolig, eftersom jag är så ny med att meditera, har inte lyckats till 100%, får jag då ut mindre av det eller hjälper han en in i meditationen och hjälper mig på traven? Men även om det inte lyckas så tror jag det blir en upplevelse.. / FiaFlört

MariaJ
0

Ja, det är en upplevelse i sig att träffa honom och visst hjälper han dig om du behöver. Du kan alltid be honom om hjälp om det är något du undrar över.

Vi träffas ju i grupp, och påverkas tillsammans. Känslan kan bli starkare då energierna är starka när vi är grupp. 

Vänligen MariaJ :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör