Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 2915 ggr
korseett
0

Fullmånemeditation 19 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikväll är det fullmåne och ikväll börjar jag mitt år med fullmånemeditationer. Nu är jag i lillstugan men fram i vår tänkte jag göra riktiga fullmånevandringar och sitta framför öppen eld, allt efter vädret förstås.

Jag ska också dra en runa och se vad den kommande perioden har att erbjuda. Jag får göra mycket enkla runor idag, på papper men det fungerar nog. Jag ska göra egna runor i eneträ senare.

Idén med fullmånevandringar har jag fått efter Lena Ruthsdotter Sjöströms bok " Alla tiders häxliv". Jag drogs till de fullmånevandringar som hon beskriver och gör då mina egna i min stil.

Jag kommer att fundera lite på vad jag hittills har lärt mig att inse och sedan fokusera på vad som jag under närmaste period behöver ta tag i.

Det här ska bli kul

PS Månen är en kvinnlig energi och det är kvinnan i mig jag vill uppväcka

[GunillaF]
0

Det låter trevligt.

Kanske något att ta efter!  Em fullmånesmeditation för att reflektera över dåtid och framtid är nog inte så dumt!

Tror jag ska sätta mig framför mitt stora fönster, vända ansiktet mot månen och meditera jag också, ikväll!

Ha det så bra på din månmeditation, korseett!

pearlnharmony
0

Jag och fullmånen har redan en inbokad tid ikväll Flört Vid 20:00 (ca) efter mitt skivstångspass.

En lyckad månmeditation till er båda!

//Anki

kraft
0

Jag ska ut till hästarna senare än vanligt idag, de går på lösdrift. Jag blir ute med dom och månen en stund och tar mig tid för meditation

majlar
0

Det låter spännande korseett.

Igår kväll när vi åkte hem från Skövde följde månen efter oss hela vägen. Jag var förundrad över hur starkt den lyste emellanåt. Platsvis var det stark dimma och vi fick minska farten för det gick inte att se. Men månen lyste igenom och spred sitt vita sken.

pearlnharmony
0

#4  Visst va den stark i Skövde igårGlad

korseett
0

det var en annorlunda men givande meditation för mig igår

[GunillaF]
0

#6 Men bra ändå, hoppas jag!

Jag hade en insiktsfull meditation.

korseett
0

ja eftersom det var första gången så trevade jag mig fram till mitt sätt men ja den var bra