God morgon 18 Januari

Go morgon!
Missade också tulpanens dag
men det är lätt att reparera om det går att gå till affären. Is och så knögligt ute trots att man faktiskt var ute och skapade undan en del igår.
Önskar er alla en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

God morgon
…här är en till som missade Tulpanens dag, skall åtgärda detta då jag skall iväg senare på stan
Idag är det återigen takdropp som hörs och kaffe i min hand nu på morgonen, blåsten försvann i natt.
Önskar alla en toppendag//Kram kram

God morgon!
Tulpaner, åh så härligt
!
Jag önskar er alla en fin dag idag.Själv fick jag precis magknip efter att ha talat med en kollega som antagligen tänker säga upp sig för att ha fått nog av vår chef, som beter sig väldigt illa…
Hon är delägar i företaget, så det handlar om pengar. Jag är " utanför det" men brukar ändå få en rejäl smäll av chefens dåliga humör, så nu gäller det att vara stark och jorda sig….
Många kramar
Morrn morrn..hoppas ni får en fin dag!
Uscha det har blivit alldeles för många dagar med bullensdag,tulpanensdag och andra småmysko dagar! Vet inte varför vi ska ha dom för?:)
#4 Lycka till!
God morgon
Ringde och fick byta tid hos tandhygienisten så jag fick komma senare. Bara andra gången jag fick byta tid
Men sen i em blir det tandis och så en tid inne i la stada innan qi gong ikväll. ska gå på bibblan och ev upp till en släkting och fira en födelsedag men innan dess blir det bibblan och shoppa lite
ha en bra dag alla

God förmiddag!
Jobb och jobb, sedan blir det hem och umgås med mina flickor. Jag var på möte igårkväll och hann inte prata så mycket med dem!
#4 Szirirus - in i bubblan och skydda dig! Ska skicka lite extra bubblor till dig!
Önskar er en vacker dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er alla!
Jag somnade om och nu står middagsmat på spisen.
Visste heller inte att det var tulpanens dag i går, fast jag fick en bukett tulpaner i går.
Tack för i går! 
Önskar er alla en finfin daG!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God Lunch på er!
Idag har jag så ont så jag kan inte röra mig… kiropraktorn hade ingen tid förrän fredag
Så nu blir det några dryga dagar! Skrev upp mig på healingen med det ger alltid lite lindring!
Vi har liten plusgrad ute och jag gläds för varje dag det töar 
Önskar er alla en riktigt bra dag! Och ta hand om dig szirius om det börjar storma!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ska med byta tid hos tandhygienisten idag, men nu har de säkert lunch. Annars så har jag sovit ut idag! så skönt och välbehövligt=)
Ska nog ut sen också. Riktigt skönt ute. Plusgrader!
Nu har jag vart hos frissan och har defentitivt skaffat mig en annorlunda frisyr….

Kort, kort, kort på ena sidan och låååångt på andra… Det skiljer ca 3 dm i längd…
#11 Snaggad alltså?
#11 Häftigt! Det låter som något jag skulle vilja ha!

Låter häftigt Hyacinta, jag har två arbetskollegor som haft liknande frisyrer och båda var skitsnygga!!! Tufft att våga göra något annorlunda!
"Du har alltid två val"
Inte fullt snaggad… :-)

#9 Ska skicka lite extra energier till dig Hoppfull, det låter verkligen inget vidare hörrdu!
"Du har alltid två val"
#11 Spännande! Vill du visa?
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'kväll!
En vacker dag om än inte solen tittat fram.Blå glimtar av himlen har iaf setts.Jag känner att jag skulle behöva komma ut men törs inte på grund av halkan, har ännu men efter vårens fall.På tal om hår ..vad gör man med ett tunt och flygigt hår.
Önskar er en vilosam kväll.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hårspray gör att det inte flyger omkring så mycket.
Att det är tunt…vete sjutton. Men olika frisyrer/klippningar kan ju göra så att det ser lite tjockare ut.

God kväll!
Här har temperaturen sjunkit så nu blir det kallt igen och halt.
Önskar er alla en bra kväll och sänder varma kramar till alla som behöver
Godkväll Gunilla och alla ni andra….
Jag visste inte heller att det var tulpanens dag….men nu vet jag :)
Idag har det varit full rulle. Skjutsat lilla mor till röntgen av hand/handled och sedan jobbat.
Var till affären och köpte SEMLOR…mumsfilibabba. De gör så goda i våran lilla byaffär.
Nyss varit ut med mammas lilla vovve för det var risk att hon skulle få isflak i huvudet om hon skulle bli utsläppt bakom huset. Så då gick vi en kvällsrunda med henne ikväll ca 2km. Skönt ute….men halt.
Månen hade som ett skimmer av olika färger ikväll så fint….som pärleporten kanske ser ut :)
Kramelikram
gokväll
tandhygienist-check- fick godkänt
köpt LEDlampor-check
småsnack med butiksinnehavare-check
foldrar ut- check
inköp på rea- check- pyjamasbyxor och nattlinne för 75 kr
inköp inflyttningspresent- check
låna på bibblan- check
äta mat med guben- check
Qi Gongkurs- check
äntligen hemma - check
GÔTT!!
önskar er en god natt

blä, önskar ibland att jag var gjord av pengar! Har nu fixat de böcker som går att fixa inför terminsstarten och den första delkursen. Bara en termin kvar nu! Det är så sjukt dyrt med böcker och jag vet att de jag beställt inte kommer komma till använding jättemycket. Brukar vara så, tyvärr. Ibland tycker jag att man kan få använda sig av gammal litteratur som man knappt gått igenom. Min utbildning har kostat mig massvis! jaja, det är en hemtenta som ska skrivas och då krävs det att man har dessa böcker. Skulle det inte skrivas en hemtenta hade jag inte beställt dem. Nej, nu är jag allt ite bitter hehe.
Annars så är allt bra=) försöker tänka "ledighet" och komma till ro.
kram och natti
#24 Men visst brukar det gå att köpa vissa böcker, begagnat?

#25 ja det gör det, men vi är så många så jag hann inte denna gång tyvärr…Låna kan man ju glömma också hehe. Men jag säljer av de jag inte behöver sen efteråt till andra studenter.
#26 Jaa, det är smart att sälja dem. Då får du ju tillbaka lite pengar iaf.

#16 Tack snälla rara du, det känns väl i kroppen idag att jag fått tillskott av energi! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.