God morgon 1 januari
God morgon och god fortsättning!
Jag önskar er det bästa av det här nya året men först och främst av dagen som ligger framför fötterna!
God morgon och god forsättning på det nya året.
Här skiner solen och det är ganska milt i luften. Det börjar ju bra.
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann
Godmorgon på er
Önskar er alla en god fortsättning på det nya året!
God förmiddag!
Här är det sol och milt väder, fick frukost på sängen i dag
även om jag helst sitter i köket och äter 
I dag blir det promenad.
Önskar er alla en fin fortsättning på årets första dag och god fortsättning på vårt nya år! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God middag!
Vaknade av att blåsten piskade mot rutan, ruskväder och nollgradigt ute. Det blir en promenix med väninnan idag och sedan en skön fikastund!
Indiania - vilken lyx! Det är du värd!
.
Hoppas att första dagen på året blir fin!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god middag och god fortsättning på det nya året!
Solen skiner och jag med den. När maken kommer hem senare ska vi ta en promenad men innan dess får jag väl städa undan lite och tvätta.
Nytt år med många nya möjligheter väntar
#5 Det tackar jag för du fina Elpida! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God fortsättning allesammans
Kom sent i säng och vaknade rätt tidigt, här är milt minsann, 0,5 grader och så blåst och snö.
Tittar in på I Fokus emellan att jag fixar med maten för idag samlas vi i familjen här
Hoppas dagen och fortsättningen på det nya året blir jättebra för er alla
Godkväll på er alla!
Jag gick upp rätt tidigt pga av mina kaniner måste få vatten som fryser ute nu.
Har fortfarande risig mage säkert för att jag fuskat med fitline drycken en vecka nu…blev ju lite stressigt innan jul då kommer magbesvären som ett brev på posten.
Nej nu ska jag titta på stjärnorna på slottet som redan hållt på en halvtimme.
Fullt med snö ute ska få plogat i morgon på hela gården så man kommer ut med bilarna…busat med katterna lite har vi hunnit med också.
Kram på er
Goder kväll på alla..hoppas ni hade en trevlig nyårsafton och att ni är pigga och alerta ikväll!:)
God fortsättning på det nya året önskar jag er och vi får hoppas att den blir ett bra år med framgångar på alla plan!:)
God kväll och god fortsättning på det nya året.
Jag hoppas ni haft det trevligt.
Nu är de största helgerna över och vi går mot ljus och ..mindre kyla kanske(lite önsketänkande).
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#9 Det är så roligt att se att du är tillbaka Jile - du har varit saknad!!!!! Skulle skrivit det innan men tankarna rinner ju så fort ibland
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack goa Elpida det värmde efter jag varit borta igen ett tag pga av att jag inte mått bra. Nu är jag bättre igen….nya tag igen.
Kram