healing på djur
hej alla
Jag har en bekant som har ett djur (vill inte berätta vilket djurslag så jag utelämnar någon). Detta djuret verkar ha en aggressiv sida ibland. Jag undrar nu ifall man kan ge healing till det djuret på avstånd? Kan man på något vis som kunnig uppfatta vad som hänt som gjort djuret så aggressiv ifall man ser en bild?
Är det någon som har något tips på vad min vän ska göra med sitt ilskna djur? Det kan ju inte vara lätt att må så som djuret måste göra.

Man kan naturligtvis hjälpa djuret och skicka healing, men djurägaren måste vara med på att det ska skickas healing till djuren. Man kan också få reda vad som utlöser aggresiviteten och var problemet bottnar i. Det är viktigt att man kontaktar djuret och bemöter det på rätt sätt. Djur med detta beteendet lider väldigt mycket själv av sitt sätt, och kan reagera på väldigt små signaler.
Det är viktigt att man hjälper både djuret och matte/husse för att djuret ska må så bra som möjligt. Dessa djur kan behöva mycket mer omsorg och förståelse, men även fostras med en bestämd men ödmjuk hand.
Be din vän ta kontakt med en duktig djurkommunikatör. Jag ger dig en länk här till Pehr Trollsveden som är duktig inom dessa frågor. Hemsida: www.trollsveden.nu
Lycka till och skriv gärna hur det går för din vän. 
Vänligen MariaJ :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör