Aurans lager
Hejhej alla rara!
Jag har en undran om auran och healing. Läste någonstans att auran har olika "lager", en Aura för den fysiska kroppen, för själen och för något tredje som jag nu glömt. Men när man ser/känner/läser av auran, hur ser man då vilket "lager" det är?
Funderar över liknande när det gäller healing. Låt säga att du ger healing och dras till ett speciellt område, hur vet du då om det är den fysiska kroppen som behöver hjälp, eller om dragningen indikerar på ett problem med själen, men känslorna eller intellektet?
Lite funderingar! Kom med era tankar!:)
//Vargflickan.
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu
Vad jag vet så har vi sju auralager.
Det finns mycket skrivet om auran här inne.
Jag "känner" av auror med mina händer. Där auran är "defekt" känner jag som ett vinddrag mot min handflata.
När jag ger healing så är det inte alla gånger jag fått berättat för mig var personen har besvär - då känner jag efter i min kropp och där den andra har besvär, känner jag av det i min kropp. Har personen talat om i förväg var det är besvärligt då riktar jag min uppmärksamhet till det området.
Men det är som jag skrev igår i en tråd; Jag är bara en kanal för healingenergierna. Det är våra healingguider som skickar genom mig och de vet var healingen ska ta någonstans. Jag behöver egentligen inte veta.
En annan bra sida.

Ja det låter ju logiskt att man inte behöver se eller veta vad den andre har problem med för att ge healing, eftersom kraften inte kommer ifrån en själv.
När du känner av auror, vet du då vilkent lager du känner? Förutom det där fysiska, som du beskrev. Upplever du olika känslor också?
Tack för dina förklaringar. Ska gå in på sidorna och läsa mer!
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu