God morgon 12 Januari
Godmorgon på er!
Det önskar jag dig också Gunilla och er andra som tittar in!
I dag skall min farbror i Molkom få besök av brorsan och mig.
Ha det gott hela dan! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon Gunilla och alla ni som kommer in senare 
Lätt snöfall idag och jag kokar kött o grönsakssoppa, händer inte så ofta att jag för sånt från grunden.
Önskar er en trevlig dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon
Här snöar det och döljer isfläckarna, så nu får man tassa på tå så man inte drattar på ändan.
Snörvlar och hostar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#1 Kör försiktigt.
#2 Åh vad gott med köttsoppa! Blir det klimp till?
#3 Krya på dig!

#4 Det kan det bli, inte min favorit men det finns nån här som gillar det 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#5 Jag gilla kall klimp, med bittermandelsmak. Mums.

God morgon!
Min värld är ytterst vit igen, det har vräkt ner hela natten och det fortsätter glatt! Idag blir det Zumba på lunchen och en tarotläggning till kvällen!
Önskar er en fin onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#7 En fullspäckad dag mao.
Godermorgon på eder alla! Ha en underbar dag!

God morgon önskar jag er.Alltid så trevligt att läsa dessa morgontrådar tycker jag, fyllda av värme för varandra
. Det lättar upp när man känner sig lite hängig…
#10 Då skickar jag en uppiggande kram till dig!
#10 Skickar lite extra energi till dig, jag också!
Godmorgon!
Wow vilken bild i #0. Tänk att kunna måla så!!
Hoppas ni alla har en riktigt bra dag!!
Kram på er!

Tusen tack för kramar, gulliga ni
. Vi har " en sån där dag" här hemma. Sonen sjuk, mannen sur och jag trött…sådär så att bara att tänka ut lunch blir ett stressmoment
. Men IKVÄLL klockan 20 ska jag tända ljus, sätta mig och skriva, meditera och bara vara i LUGNET några timmar.Tanka lite positiv energi.Bara tanken på det, får mig på bättre humör. ( och INTE försöka tänka på det späckade schemat fram till 20
)
Och två glädjande nyheter: vi har sålt bilen - yes! Och ute är det sol
Och en kollega frågade om jag ville ta emot änglar i mitt hus.Jag har gjort det en gång förut och jag hade underbara upplevelser av det, blev nästan manisk och målade änglatavlor om nätterna
Har ni tagit emot änglar och har några upplevelser av det? ( Jag tror ju att mkt av kraften ligger i att man SJÄLV förändrar sin energi på något sätt, för nog har vi ALLTID änglar runt oss
)
Grattis till bilförsäljningen! Och solljuset! Solen lyser med sin frånvaro här. Men den som väntar på något gott!!!!
Blir nyfiken på dina änglatavlor! Har du ev några bilder vi får se?
god dag
Sitter på jobbet och matar in en massa ordrar som ska bli till fakturor. Men jag känner mig tillfreds
ha en bra dag alla

Jag får fundera om jag vågar lägga ut något här…

#18 Visst vågar du szirius ….spännande.
Jag har haft Änglabesök två gånger. Både katten och jag kände av dem 

God eftermiddag på er allihop!
Här är verkligen hela världen vit, liksom min ena katt som envisas med att sitta ute i snöyran. Ska se om han vill komma in snart men han verkar tycka det är skönt.
Har ägnat förmiddagen åt att ringa läkare och sjukgymnaster och tror jag fick till alla tider rätt till slut och lite besked om hur jag ska göra framöver. Har bestämt mig för att vara hemma hela veckan för att bli frisk från influensan innan jag går till jobbet igen. Är fortfarande helt kraftlös men känner att det går åt rätt håll i alla fall. Tror att Gunillas healing gör susen och Majlars värme som jag fick igår. Sen är den positiva stämningen här inne alltid stärkande
.
Gunilla: blev så glad av din katthand 
#15 Låter som en skön kväll att längta till. Hoppas solljuset får dig på lite bättre humör tills dess.
Ha en bra dag alla här inne och ta hand om er.

God middag healingvänner!
Här har det fullkomligt östs ner blötsnö, hela dagen ,så väglaget är för gräsligt.
#15 Grattis till att ha fått bilen såld
Sänder kryapå-er-kramar till er som är krassliga, ha en fin fortsättning på dagen
En god kväll till er från mig Jeremina som har huvudvärk