God morgon 11 Januari
God morgon Gunilla och alla andra som kommer!
Så skönt att det är lagom temperatur att promenera i vi får hoppas det håller i sig. Här är -2 just nu och jag sitter och spanar ut för att få veta vem som får övertaget, solen eller det stora molnet.
Önskar er alla en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1 Vilken vacker bild Cristine!
Vi har ungefär samma motiv såg jag, ditt är också väldigt vackert, jag älskar figurerna som snöflingorna gör. Naturkonst den vackraste av alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon
Fina iskristaller ni bjuder på idag.
Här har förkylningen slagit till. Igen!!
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Förresten jag måste berätta vad som hände mig igår. Jag var på väg ut från varuhuset och blev bländad av solen när jag kom ut i dörren, men jag ser en man komma rusande och det blir ett sånt där klassiskt möte där ingen vet vart den andra ska gå, men jag fortsatte i min riktning och gubben slog till mig på armen och jag antog att han tyckte det var lite komiskt att det var som det var. Men när han kom innanför dörrarna så hörde jag hur han röt irriterat.- Kärring.
Jag blev så snopen. Tänk att va sååå stressad så man inte kan ta, att man inte kommer fram med en gång. Inte undra på att det händer saker. Som tur var så höll jag tyst, annars vet man inte vad som kunde ha hänt, så ilsken och irriterad som han var. Dumma Gubbskrälle.
#4 Jaa, det är synd om folk som inte har tid att njuta av livet, utan far omkring som ånglok!

God morgon!
+0,1 och solen försöker titta fram genom molnen och ingen snö som faller 
Härliga bilder ni bjuder på
Ha en riktigt bra dag, det tänker jag 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

God förmiddag!
Efter många gråa dagar börjar molnen ge med sig och jag kan skymta lite blå himmel emellanåt. Ska försöka komma igång med arbetet på allvar - men det är motigt idag!
#4 Ja du Majlar, visst kan man bara tycka synd om dessa människor som far runt i livet utan att stanna upp och tänka efter. Han kanske skulle kosta på sig ett leende ibland, lilla gubben, och känna efter om det inte är en roligare känsla….
Gårdagen var mycket skön, jag och flickorna strosade runt i vår egen takt och fikade. De var mycket nöjda med sina inköp när de kom hem. Kvällen avslutades med en änglameditation. Ikväll finns inga särskilda planer alls - och det är rätt skönt det oxå
.
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej på er alla!
Jag har bl.a varit till granntanten med tidningen och det är glashalt, hade också bestyr med att få ut soptunnan ur skåpet, gubben hade glömt det i morse.
Ute är det runt nollan nu men ingen sol än.
#4 Majlar vilken tur du orkade hålla tyst, såna där gringubbar är som dom är,tur att det finns leènde människor också.
#7 vad mysigt du och flickorna hade Elpida!
Trevligt att se dig här inne Clary!
Ha en go dag på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hej allihopa!
Idag orkar jag äntligen sitta upp så jag tänkte skicka ett hej till alla. Har varit helt däckad i influensa sedan i torsdags. Jag som skulle börjat jobba igen i måndags efter att ha varit hemma efter min operation. Kändes heltokigt att ringa jobbet och säga att jag var sjuk. Eller rättare sagt kraxa fram det. Är så himla less på att vara sjuk eller må dåligt på olika sätt så nu hoppas jag det här vänder.
Idag är katterna glada igen. Nu orkade jag släppa ut dem på uteplatsen så nu sitter de där och spanar på skator istället för att bara ligga inne och sova.
Majlar: Trist med irriterade och stressade människor. Ett leende kostar så lite.
Hoppas ni alla får en fin dag i det sköna vädret som de flesta verkar ha
.
(Om någon vill skicka lite helande läkning till mig skulle jag tacksamt ta emot. Är helt orkeslös och all energi känns på upphällningen)
Goéftermiddag…hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen!
#9 Hoppas det blir bättre snart!
#9 Jag sänder dig en stråle av ljus och kärlek
Kram
#9 Jag skickar till dig!

God middag på er!
Vi har haft en riktigt skön dag med )nästan vår väder..
Den här förkylningen/ influensan är riktigt jobbig och envis, vet flera som inte hinner hämta sig från en förkylning innan nästa kommer, som bäddat för att bli dränerad på energi.
Krya på er smilax, majlar och alla som inte mår bra

Tack Indiania 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
god kväll!
En hektisk dag på jobbet en nu kännre jag att det löper på utan nåt större mankemang. Mycket jobb har jag imorgon med men som sagt det löper på smidigt nu.
Nu luktar det ljuvligt av revbensspjäll från ugnen. Himla gott ska det bli och jag dreglar redan
Ha en fin kväll alla
En mycket sen hälsning fast den kom ändå…ha en fin nattsömn allesammans 
#17 Detsamma säger jag!

Tack Majlar och Gunilla
.
Har haft en jobbig dag så jag hoppas jag får sova gott liksom jag önskar er alla en god natts sömn
.