Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 1208 ggr
Glossies
0

Hur kommer det gå?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag och min medryttare. (Vi ''delar'' på hästen) har försökt att få våran häst dräktig i snart 2 år. Och vi har försökt 2 ggr hittills. Tyvär har det inte gått bra de 2 gångerna.

Första fölet fick inte den första mjölken, och klarade därför inte av att ta de första stegen. Så det fick avlivas.

Andra fölet dog i magen Rynkar på näsan

Nu har vi försökt igen, och jag hoppas så otroligt mycket att det ska gå bra. JAg ser sååå mycket fram emot fölet.
Och nu undrar jag om det är någon vänlig själ där ute som kanske kan se hur det kommer gå med det fölet.
KAnske till och med om jag är med och hjälper till och hur det går.

Jag skulle vara såå otroligt tacksam för svar.

Slänger upp en nytagen bild på min stjärna.

Glossies
0

Ingen som ser något? Rynkar på näsan

[asamaria]
0

Er häst blir en mycket bra mamma om hon blir det. Ser näringsbrist och troligtvis vaccination. Kan rekommendera Biopromin som du kan köpa här, www.ameproducts.se

De mineralerna är det bästa du kan ge till er häst och blivande fölis. Stoet känns stressat. Kan bero på näringsbrist men även era förväntningar. Har stoet sällskap?

Kram Åsa

Glossies
0

Ja, hon står med ett annat sto.  

Jag har försökt att lugna ner henne så gott jag kan, och försöker fortfarande. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till för att hon ska förstå att ingen skadar henne något mer.  Rynkar på näsan

Du kan inte se om det är något speciellt som hon vill att man ska göra för henne? Har hon något att säga?

[GunillaF]
0

Hur har det gått för er?

Glossies
0

Det går jätte bra, hon beräknas att få fölet den 14 Maj. Så nu går vi bara och väntar. Glad

[GunillaF]
0

#5 Åh, vad roligt.

Du får berätta om fölet sedan då!Kyss

Glossies
0

#6  Ja, det är verkligen jätte kul Glad  Och det ska jag göra :D