Healing iFokus

Healing

Läst 1260 ggr
Elpida
0

God morgon 9 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här med tända ljus och njuter av att ha huset för mig själv en stund innan dagen drar igång på allvar.

Inga planer idag så det får bli vad dagen bjuder på helt enkelt. Jag ska iallafall börja läsa lite i mitt kursmaterial om Karuna healing. Får se om jag reder ut alla symboler!

Ha den finaste av söndagar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon Elpida och ni andra som snart tittar in.

Vaknade i natt av att jag trodde det var ett tåg som kom in genom rummet. Gick upp och tittade ut genom fönstret och såg att snön som låg på altanaket hade rasat av. Så mina vänner se upp idag så ni inte får en stor kocka med snö över er.

Ha en fin dag och var rädda om varann

[GunillaF]
0

God morgon.

När jag tittar ut så har det kommit en dm snö (igen) Eftersom det bara är -1 grad så får jag og ta mig ut och skotta bort den innan den blir för töig och tung.

Sedan ska jag iväg och gratta yngste sonen som fyller 29 (!) år.

Vart tar tiden vägen?!

#0 Vilken fin bild Elpida! Nu fick jag härliga vårkänslor Kyss

Det låter spännande med Karuna Healing. Du får gärna berätta mer om vad det är.

#1 En snöhög i huvudet vill man inte ha. Huvva!

Ha en fin Söndag allesammans!Glad

Toyan
0

God förmiddag!Glad

Solen lyser, det är 2 plus och har regnat i natt så det är mycket halt.

En lugn dag med lite pyssel inne.

Ha en fin dag allesamansKyss

Indiania
0

Godförmiddag på er!

#0 Häääärlig bild Elpida Kyss

Bra att du påminde mig om Karunahealing Elpida jag har en cd-romkurs Av Anna-Lena Vikström som jag nog får titta på den har legat undangömd i flera år.

#1 Ja vilket härligt töväder det är , all snön på träden är borta kanske åker vi till K-d i dag istället tror det är bättre väglag i dag.

#2 Jag har drömt massor och du Gunilla var med i drömmen, du hade fått låna med dig massor av fina smycken som vi gick igenom.

Ha det trevligt när du grattar sonen i dag!

Önskar er alla en go söndag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

god middag!

Ja det har varit en lugn morgon. Sista dagen på ledigheten för imorgon drar det igång på allvar.

Ha en bra dag alla

Elpida
0

#4 Det är den cd-romkursen jag nu satt igång med, har väl haft den liggandes här i gott och väl ett år….Glad. Vore kul om du körde samtidigt så kan vi jämföra och diskutera lite!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#6 Skall tänka på saken det vore ju kul att diskutera och jämföra som du säger. Glad

pearlnharmony
0

God kväll alla ni där uteGlad

Länge sen jag var här inne men en vän på min facebook sida skrev i loggen att jag var saknad…detta var i september! Jag har varit inne senare men varit dålig på att skriva Skäms

Nåja, nu är jag här inne i alla fall och samtidigt som jag ÄR här så vill jag propagera för min utlottning som jag har på FB. Har gjort ett smycke i Alla Hjärtansdagstecken. De som är mina vänner på FB kan få chansen att vinna detta smycke, helt gratis!

Så, ni som har FB, sök upp Pearl N Harmony på FB och kryssa i att ni vill bli min vän så får ni chansen också att vinna detta smyckeGlad (ni hittar en direktlänk till sidan via min hemsida www.pearlnharmony.se)

Tipsa gärna vänner och bekanta, kommer fler utlottningar detta år.

Hej svejs så länge. Snart dax att sova då man skall upp för att ta sig till jobbet. 04:50 ringer väckarklockan…zzzzz

Clary
0

Hej här inne Glad

Vaknade av takdropp 2.15 i morse, trodde inte det var sant. Töat hela dagen men vi har en del att ta av dessvärre. Så vansinnigt halt var det när jag och sonen skulle ta oss hem från stan men tack o lov är han en van och lugn chaufför så det gick vägen. Få se hur det går att gå ut och gå i morgon Obestämd

Ha en trevlig kväll alla Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Indiania
0

#9 Trevlig kväll till dig också. Kyss

Cristine
0

Gokväll på er.

Nu antar jag att alla har gått och lagt sig utom Gunilla som har lite svårt för att trilla i säng.

Själv förstörde jag dagen med att somna på förmiddagen ett par timmar..nästan inget blev gjort. Sedan har jag tränat så hårt att jag nu går med kryckor heheeSkäms .

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Ta det väääldigt lugnt på "blåhalkan"!

#11 Meeen Cristine! Har du hårdtränat! Ta det nu bara lugnt och lägg dig med benet/foten i högläge!

Jag skickar helande energier till dig om du vill.

Det är nu först, sent på kvällen, som allt annat är bortstökat och man kan få sitta ner en stund och läsa och ev. skriva lite.

Jag har healat en hund som sprungit på tre ben i två månader. Den gick lite försiktigt på alla fyra nu ikväll. Jag är så glad för hundens del så om ni bara visste.

Ska försöka vara i säng före tolv i natt iaf för i morgon börjar den grå arbetsveckan igen! Väckaren ringer senast 6.30Tyst

Sov så gott allesammans.

Indiania
0

#11 Cristine det lät inte bra…..Nu är jag på väg till sängen.

Sov Gott alla! Kyss

Cristine
0

#12 Ja tack Gunilla , det gör mer ont när jag lägger mej.

Fattar inte att man kan vara så urbota dum.

God natt Indiania, sov gott!

[GunillaF]
0

#14 Jag skickar prick 24.oo

Cristine
0

Tack Gunilla!

Jag kände värme stråla från huvudet och ända ner i fötterna

sedan gled jag ner i halvdvala.

Det känns faktiskt bättre nu,ska ut i köket och laga mat åt dotter, det har jag dragit på!Kyss

Cristine
0

Dubbelt..och jag hade svårt att komma in.

[GunillaF]
0

#16 Vad bra Cristine! Jag hoppas du har fått sova lite i natt!

korseett
0

#8 välkommen tillbaka!