God morgon 7 januari
Sitter här och snörvlar på jobbet. I eftermiddag smiter jag tidigare och uträttar lite ärenden på stan innan jag åker hem.
Helgen ska ägnas till att göra det sista i badrummet, sedan återstår bara det roliga - att inreda
.
Jag önskar en en riktigt skön fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Dagens allesammans
Har lite ärenden att uträtta idag de sista inköpen inför resan.
Elpida krya på dig kramen !
ha en skön fredag
Godmorgon på er!
Jag skall snart iväg och ta bort stygnen.
#0 Krya på dig Elpida, förkylningarna sitter i länge.
#2 Önskar dig en underbar vistelse och Lycka till Nillan!
En härlig fredag åt er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla
Idag är det seeeegt, men till slut så vaknade kroppen till och ville igång.
Här är det lite mildare och snön har skjunkit ihop lite. Så nu åker broddarna på så inte Siri får för sig att dra i kopplet så jag drattar på ändan. Det har hänt.
Lycka till med stygnen idag Indiania.
Krya på dig Elpida
Godmorgon…..
Funderar på att slänga ut julen i dag….
God förmiddag
Julen här är så gott som utslängd (stakar och stjärnor kvar bara). På sätt och vis skönt att julen är över för denna gång :)
Elpida, krya på dig, drick the med honung och vila.
http://enovalkommengast.wordpress.com/
Hejsan
Krya på dig elpida.
Igår rasade snön ifrån hustaket så det stod härliga till. Idag -1. Önskar er alla en underbar fredag.
kram

God middag!
Seg början med huvudvärk som nu är på återtåg, tack för det
Töväder och blåst, måste ut på stan idag, inte vad jag planerat men det blir inte alltid som man tänkt.
Önskar er alla en härlig dag

Tack, vad gulliga ni är
Thé med honung och en bok blir det nog när jag kommer hem för det är lite segt i kolan just nu
"Du har alltid två val"

God Middag från mig med!
Här är det strax över nollan idag och strålande sol. Tyvärr inleddes vår långledighet med en dotter med skyhög feber… så natten till igår sov jag nästan inget alls. Varpå dagen igår gick i ett rus av trötthet.
Men men, så är det ju ibland och vi är enormt förskonade från sjukdom så det är ingen fara.
Jag tinar räkor nu och ska äta och dricka lite gott sen när det ändå blir en soff-dag och soff-kväll.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig fredag och helg!
Krya på er ni som är krassliga och hoppas att det gick bra med stygnen Indiania!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Gick det bra Indiania? Mina stygn hade inte läkt ordentligt när kirurgen plockade bort dem och fick inflammation i dem. Var noga med att hålla ärren rena ocn smorda!!!
"Du har alltid två val"

Vad har du gjort Indiana? Inget skönhetsingrepp hoppas jag, för du är ju vacker som du är
.
Jag tog bort två födelsemärken på ryggen i höstas men kunde inte ta det lugnt
så jag grävde i trädgården så att stygnen gick upp utan att jag visste, och de läkte ihop ändå. Så nu har jag två stora rosa märken på ryggen,i stället för små smala streck - men det är inget jag dör av 
Tack skall ni ha!
#11 ja det gick jättebra Elpida det hade läkt fint!Vilken otur du hade.
Kan du tänka dig att Eulpuridsalvan ( stavas det så tro) fanns inte att få tag i på apoteket, var restnoterad sen länge, fanns inte i Åmål eller Karlstad heller. Ja gammal uska som jag är håller jag det rent! 
#12 Jag har opererat bort åderbråck på ena benet, en får tacke men nu tar du allt i szirius. Vilken osis tur att det är på ryggen i alla fall! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God eftermiddag.
Jag har precis kommit hem efter ett par timmar efter snörykande vägar! Nu ska jag göra middag till mina gäster!
Ha en trevlig Fredagskväll!
Go kväll i morgontråden, jag skrev en fredagstråd i natt så nu blev det två, det är ju bara dubbelt roligt.