Tack!!
Ni som kan skicka healing till andra kors och tvärs. Det är otroligt! För bara några år sedan hade jag inte trott på att det gick att göra, men jag har flera gånger själv upplevt det (senast nu idag från GunillaF).
Jag vill bara säga tack till er och jag är imponerad av er som kan detta!!
Åh, Hyacinta. Det känns så fint att få vara kanal för dessa energier.
Om du inte försökt någon gång så gör det! Tänk på den du fått lov att skicka till och känn kärleken strömma genom ditt hjärta, till den människan eller det djuret.

Jag tänkte faktiskt igår kväll just på detta, att man nog kan skicka healing " utan att veta om det" ibland. Jag tände ljus igår och satte mig och skrev ett handskrivet brev till en vän, och uttryckte min kärlek och tacksamhet för att ha henne i mitt liv.
Flera gånger när jag haft en människa " i hjärtat och tanken" väldigt starkt, så har de kunnat känna av det. Telepatiskt, att de tänkt tillbaks, och man sedan efteråt kommit fram till att man gjort det samtidigt. Jag tror att det är en slags healing.
#2 Visst, det tror jag också. Känslan av att veta att någon tänker på en är underbar - healing. Det gör gott i hjärta och själ.
Jag tackar Gunilla med för gårdagens healing där jag blev så otroligt lugn då jag låg ner och kunde slappna av. Jag brukar ha en del kramp i magen där jag blev opererad i somras, inte alls när jag la mig för att ta emot healingen.
Nu blev jag trött utav den fast jag somnade inte då utan fick gå och sova en stund senare på kvällen.
Tack goa, duktiga Gunilla….nästan granne 
#4 *Vassegoo*! 
En sak till Gunilla, jag såg små silkesapor efter ca 5 minuter, säger det dig något?
#6 Nää, inte vad jag kan komma på.
Hur tyder du det själv?
Vilken känsla fick du med dem?