Healing iFokus

Healing

Läst 1329 ggr
Elpida
0

God morgon 6 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag ändå bara låg och vred mig i sängen var det lika bra att stiga upp! Har just smällt i mig en lyxfrukost med lite chevre, ruccola, paprika, cremefraiche, flingsalt och en nypa svartpeppar på grovt bröd - allt nerskjölt med en kaffelatte. Det finns sämre sätt att fira trettondagsmorgon!

Snön vräker ner utanför fönstret och jag hoppas man skottar skridskobanan - annars får barnen åka pulka istället!Glad 

Jag hoppas er dag blir alldeles så som ni önskar

(Spanis - jag hoppas du är bättre i din arm om du tittar in och läser!)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[AnnikaOhlsson]
0

Godmorgon!

Sitter just nu i kyrkan o ska sjunga kl 10.
Ifag är det ett år sen jag kastafe cigaretterna! Känns ypperligt bra!

majlar
0

God morgon här också.

Grattis Hyacinta det känns skönt när åren går och man är rökfri. Jag slutade för 19 år sedan och inte känt en enda gång något rökbegär sedan dess. Konstigt men skönt.

Ha en fin dag i snön och var rädda om varann.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

I dag blir det en "slöardag" tror jag. Känner för det!

Ha det bra där ute i vårt avlånga land!

Marina2
0

Hej på er!

Har varit ute o pulsat i snön med vovvan. Nu ska resten av dagen bli slappe inne! Äta läsa mm.

Ha det gott på er.

kram

Indiania
0

Hej på er alla!

Har haft sovmorgon. Det har snöat i natt och snöar fortfarande.

#1 och #2 Jag slutade röka för snart 26 år sedan, det är bland det bästa jag har gjort men fortfarande tycker jag om doften när någon tänder en cigarett.

#3 Skönt Gunilla med en slöardag, njut av den!

I eftermiddag blir det besök hos sambons faster.

Önskar er alla en härlig Trettondag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Önskar er en fin trettondag allesammans!Glad

Idag är vi trötta lilltjejen hostar tills hon kräks, så i natt har jag fått byta sängkläder och tvätt i 3 sängar…stackars liten.

szirius
0

God förmiddag här inne, vi har minsann ingen röd dag här, så det är arbetsdag. Grått ute o kallt, men varmt o skönt inne.

Ha en bra dag!

Toyan
0

God middag!

Snö blåst och minus 1 idag.

#1 Grattis Hyacinta, duktig du ärGlad

Ska iväg och gratulera sonhustrun på födelsedagen senare.

Ha en jättefin dag allihopa och ta det lugnt på vägen om ni absolut måste utKyss

[stblues35]
0

God eftermiddag på er alla..hoppas ni får en underbar dag:)

Indiania
0

Hyacita! Förlåt jag glömde skriva GRATTIS till dig så det kommer i efterskott! Flört

Grattis till dig också Majlar! Flört Kram till er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

God eftermiddag!

Jag vill också gratta  Hyacinta. Jag har också rökt men jag lämnade det för 20 år sedan.

Det snöar och blåser kraftig och den stora parkeringen som taxibilarna var så glada över för där kunde de vända har försvunnit.

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

szirius
0

Jag gratulerar ocksåGlad. Det är rätt spännande med det här mede beroenden, hur olika det kan vara. Jag har vänner som slutar o börjar, slutar o börjar, de blir aldrig fri från suget och så fort det blir stressigt/tråkigt/ nåt händer så börjar de röka igen och säger " sen…när allt lugnat ner sig ska jag sluta…". Min man semesterröker, då röker han varenda dag ( några st ) men så fort semestern är slut så slutar han, utan minsta sug. Underligt är det…

Själv tycker jag att det är svårt att låta bli sockret…främst smågodisOskyldig men också socker i både te och kaffe.Jag har "avgiftat " mig några gånger och blir då riktigt sjuk några dagar, så nog är det en drog alltidFörvånad. Sedan är jag ändå där och nallar godis igen efter ett tag …nåja, man är bara människaTungan uteOskyldig