Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 1332 ggr
Solo-amici
0

Tacka min katt från mig ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja tacka min katt för att hon hjälper mig i min vardag, men vet inte hur jag ska kunna säga tack ?

Igår kväll hade jag en kille här som hon tydligt visade för mig att "Han är inte accepterad", genom att hoppa upp i sängen rakt framför våra ögon och sätta sig och kissa på överkastet när jag satte mig bredvid honom.
Jag förstod direkt vad hon menade, och bannade henne inte, men killen lyfte såklart på ögonbrynen och sa senare under kvällen att jag "inte hade pli på mina djur".
Jag kunde inget annat än att le, för jag känner ju min katt och vet att hon bara vill mitt bästa.

Så, någon som kan sända tacksamhet till henne från mig, eller berätta hur jag kan göra det själv ?

[asamaria]
0

Ha, haSkrattande Hon har bestämda åsikter, är stark och klok. Hon vet vad du tänker och känner för henne. så det är lugnt.

Kram Åsa

majlar
0

Ja, vad säger man. Klok katt. Man vet inte hur många signaler djuren sänder till oss varje dag, om man bara var tillräckligt uppmärksam.

Du kan viska och puffa lite i hennes öra, det gillar hon nog. Glad

frodig
0

En sån fin katt du har - en verklig vän och förtrogen. Håller med både asamaria och majlar.

Ni är ett team helt enkelt, eller hur…

Går även våra husdjur med oss i den stora förändringen som vi är inne i nu, funderar jag på…

…min ena katt har börjat visa mig saker jag själv inte uppfattat, t.ex.

Erna
0

Lyssna på din katt, den kände säkert att denna kille inte är rätt för dig.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

[Jeremina]
0

Intressant att djur gör så och den katten ska du vara rädd om. Vår pudel Molly gick inte fram till en elektriker som var hos oss en kväll. Hon låg och småmorrade och det brukar hon aldrig göra när vi får besök Obestämd