Healing iFokus

Healing

Läst 1762 ggr
Elpida
0

Godmorgon 30 /12

Sista arbetsdagen det här året, sitter och lyssnar på en av skivorna jag fick av Indiania; Grace med Snatam Kaur. Tack så mycket för mina fina lugna morgnar IndianiaKyss. Det ska kännas skönt att lämna 2010 bakom mig och jag blickar fram mot 2011 med tillförsikt!

Passa på att njuta av dagen - den kommer inte tillbaka!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godmorgon Elpida och alla andraGlad

Mmm Snatam Kaur kvinnan med den magiska rösten! Även jag har haft en skön stund med hennes fantastiska stämma, en stunds mantra meditation innan dagen startarGlad.

Jag ser framemot ett nytt år och en ny början.. det känns bra!

Jag börjar det nya året med att resa till Vidarkliniken för en 21 dagar lång vistelse.

Indiania jag hoppas allt är väl mid dig och att din operation igår gick bra!? Sänder lite healing energier för att snabba på läkningenKyss

Ha en härlig dag

[Spanaren]
0

#0 Elpida låter som bra musik Flört

#1 Vidarkliniken vad är det Nillan, ett hälsohem eller …

Ja, hur är det med Indiania idag Skrattande Skulle snart börja med att läsa en bok från Indiania men min bonuspappa lånade den plus en bok till. Han är äldre än mig Flört så jag får läsa den boken senare Skrattande

Ha en bra dag/ kram

majlar
0

God morgon alla sköna.

Idag bär det iväg till Skövde till min äldsta dotter, dom börjar bli färdiga med sitt hus. Det ska bli så spännande att se.

Kram och ha en fin dag alla, och var rädda om varannGlad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Sista arbetsdagen det här året för mig också. Dessutom halvdag. Vilken lyx!!!

Ha en fin dag alla!

nillanb
0

Här Spanis Kan du läsa lite om Vidar klinikenSkrattande

http://www.vidarkliniken.se/om/om-vidarkliniken/

Indiania
0

Godmiddag på er!

Tack för alla goa ord och för healing. Det gick så bra i går och jag var lugn tack vare er och fint bemötande på Arvika sjukhus.Glad

#0 och #1 Ja hon har en underbar röst. Nillan vad skönt för dig att få vila och ha det bra på Vidarkliniken.

#3 ha det så bra hos dottern Majlar! Skrattande

Önskar er alla en härlig torsdag! KyssKram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

#5 Tack Kyss … ska läsa nu /kram

[Spanaren]
0

#5 Låter som en dröm och du ska ha det bra där och många välbehövande energier från mig ska du packa ned i din väska Kyss

/kram

Toyan
0

Gid middag!Glad

#6 Så skönt att allt gick bra igår Indiania.

Vilken härlig början på det nya året nillan, på Vidarkliniken finns ju allt för kropp och själ verkar det som.Kyss

Önskar er alla en riktigt fin dag!