God morgon 27/12
God morgon Gunilla och till er andra som droppar in.
Vacker bild.
Så nu är det endast några få dagar kvar av 2010.. Tänk så fort det ändå har gått
,,,,
Poff poff så rinner månaderna iväg….
Här snöar det lite försiktigt och bara några minus grader… Härligt
Hej alla!
Kort helg och ännu kortare för mig när jag upptäckte att jag var en dag efter i lördags (hade fredag då) 
Nu ska jag snart iväg och ge stövaren Alma mat och sedan ut och gå med Odi och in med han och sen ut med Alma på prommis.
Ha det/ kram

God morgon!
Vaknade urbota tidigt, trots att jag faktiskt är ledig idag. Nåja, har tänt i pannan, lyssnat på en av Indianias härliga skivor hon skickade mig och druckit kaffe i godan ro!
Nu ska jag betala månadens räkningar innan det bär av till stora staden!
Önskar er en härlig måndag
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon. Har sovit som en stock, är nog lite uttröttad efter allt julfirande.
Men roligt är det att ha alla sina barn hemma på samma gång med ungar och hundar och katter.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Vacker och lite trolsk bild Gunilla.

God förmiddag alla!
Sitter här med en katt i knät igen. Ska iväg till en kompis idag och fika lite. Hoppas det inte är allt för struligt i trafiken. Det snöar stora flingor här och är så vackert ute. Tonårssonen får lov att skotta idag vilket inte är hans favoritsysselsättning. Men det lär väl inte bli före två eller så när han vaknar
.
Ha en härlig dag i snön!
Hej på er alla!
Sov länge i dag, det har varit mycket besök och julmat i år och snart har vi ett nytt år framför oss vad fort det går.
I dag skall jag iväg och klippa mig.
#3 Kul att du gillade skivorna Elpida!
#0 Fin bild Gunilla är svag för trädbilder.
Ha en härlig måndag på er alla! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej igen!
Nyss stått och stekt mina styckefrysta köttullar och kokat ägg. Lagt upp julmat på en stor blå tallrik som svägerska och svåger får hitta i sin kyl idag och efter 5 dagar hos barnbarn på lasarett. Två hemmgjorda mumsmums ska också bifogas 
Det blev en konstig jul för dem när en hel familj splittrades pga. en bilolycka i juli med 3 döda och 2 efterlevande barnbarn och ett av dessa barnbarn på lasarett och det andra i ett annat hem.
/kram
#7 Vad go du är Spanis som kärleksfullt pysslar om dina kära.
Denna julen måste känts konstig för er, det förstår jag.
Varm kram till dig och dina kära
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Tack för att du läser min vän och mat finns kvar och varför då inte bry sig om de sina
/krma
Tragiska hemska händelse. Tänker på dig och de dina. Dom är nog glada som har dig i sin närhet. Kärleksmums är fina grejer det.
Kram Marianne
#10 Ska vara du att hitta dom fina orden
… det värmde mig med ordet "kärleksmums"
… tack vännen/ kram

God middag!
Fin bild Gunilla, är det nära dig månntro?
Här har det fallit lätta snöflingor idag och endast 5 minus
Tänker på dig och familjen Spanis.
Så fort livet kan förändras, sänder varma tankar till er alla
Ha en bra fotsättning på dagen!
#12 Nee..det är inte nära mig.