Healing iFokus

Healing

Läst 3283 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 22 december

Hej alla godingar i healingstugan!

Har bilen idag så nu ska jag göra det sista inför julen i staden.

Steg upp med tuppen för att få tillgång till bilen för jag gissar att det blir trångt i matvaruaffärerna i kväll Flört

/kram

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Spanaren och alla andra!

Det var gruvsamt att ge sig iväg ut på promenaden till jobbet, men nu är jag där. -30 grader. Det är inte lätt att andas i sån kyla och ännu värre är det att vara astmatiker.Tyst

Jag önskar er en bra dag i allt vad ni tar er för med.

Elpida
0

God morgon!

Uscha, vi har -20 här och det tycker jag räcker mer än väl. Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara med -10 grader till!!!!

Idag är sista jobbardagen (åtminstone på jobbet…) och det ska bli skönt att vara ledig imorgon och hinna förbereda lite! Ikväll ska vi göra hemmagjorda snickers, det gillar ungarna. Minstan tyckte att vanlig knäck var godare än knäckbräck så vi får se om jag slänger ihop en sats med det oxåGlad.

Ha en härlig onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

Oj vad kallt du har det Gunilla! Vi har -20 och den kylan tycker jag är svår att andas i.

Skall iväg på ekg och ta lite prover i dag innan åderbråcksop den 29 dec.

Ha det så gott i dag alla godingar! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Önskar er alla en bra dag o stressa inte för mycket julen kommer ändå=) Flört

majlar
0

God morgon alla sköna

Hua hua nu fryser jag om tårna.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Ja nog är det kallt alltid! Man är ju glad att man har ett varmt och gott hus att bo i! Tänker på alla dem som inte har det…

Önskar er en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

smilax
0

Godmorgon alla!

Här är det rena värmeböljan, bara -15Flört. Misstänker att det är kallare utanför bostadsområdet för här har vi det ganska skyddat.

Är på väg till gynläkaren för att kolla efter operationen jag gjorde. Jag borde inte ha ont längre men det har jag så håll tummarna för mig att det inte är något strul med detta också som det brukar vara med allt annat som gäller min hälsa.

Ska handla ett par saker idag också men sen räcker det. Handlade igår och var helt färdig efteråt men jag fick hem mat så det räcker för hela julhelgen.

Lycka till alla idag med prover, knäck, extremkyla och allt annat. Ha en riktigt bra dag!

Indiania
0

#7 Jag håller tummarna för dig och hoppas allt är bra! KyssTänker på dig. Kram

Elpida
0

#7 Sänder lite goda healingenergier åt ditt håll!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

#7 Håller tummarna!

Kram!

Loet_old
0

Goddag

Ja kylan håller i sig och det ska visst bli sträng kyla under Julen,så det gäller att hålla värmen.

En bra dag till er alla och stressa av nu före jul!Flört

Toyan
0

God middag!

Håller tummar smilax, lycka till IndianiaGlad

Ursäkta en nyfiken fråga. betalar du op själv?

Åderbråcksop gjorde jag för 13 år sen, nu är det tillbaka och mer därtill.

Min husläkare säger att det bara görs op om man har svåra besvär, annars får man bekosta allt själv.

Kallt har vi men inte som Gunilla, räcker så bra med 20-25 grader.

Ha en fin dag med jobb och julstökKyss

Indiania
0

#12 Jag opererade mig för ca 25 år sedan första gången.

Denna gången är det av medicinska skäl jag op vänster ben och jag betalar inte själv. Frågade om jag kunde få hö ben opererat också men där var det nej.

Tycker det är helt fel att man skall bekosta allt själv……det är inte så kul att ha åderbråck precis.

Du får väl säga att det blivit mycket värre nu och försöka få din läkare på bättre tankar. Lycka till!

Toyan
0

#13 Nej det är inte kul, både smärtsamt och missprydande.

Smörjer med Hirudoid både morgon och kväll och visst hjälper det en del men benen värker och svullnar ändåRynkar på näsan

Tack för ditt svar IndianiaKyss

[stblues35]
0

Goddag på er..hoppas ni haft en bra dag i kylan och att ni får en fin kväll..själv blir det tvätt..

korseett
0

god kväll

Ja sista julklapparna får bli imorgon. Idag trängdes vi i mataffären för den sista inhandlingen. Jobbade idag och även imorgon så det får bli skinka inatt och griljera den imorgon. Janssons får bli på julaftons morgon. Mor har med en massa som vi får fixa till när de kommer. Revbensspjällen var slut så jag tog karréspjäll istället, funkar säkert lika bra.

Nu snart ska jag plocka ihop allt som jag dragit fram, är expert på detOskyldig

Ha en riktigt go kväll!

[GunillaF]
0

God afton.

Jag får hem hela min familj i morgonkväll så därför har jag gjort det sista nu ikväll.

Jansons, fyllda ägghalvor, nubbesallad och skinkan är just nu i ugnen och griljeras.

Min dotter och familj kommer om ca 15 minuter nu. De har suttit i bilen sedan 10.30 i morse. Bilköer och olyckor efter E:4 har gjort att det tagit hela dagen. Det är länge för mitt barnbarn som bara är 2 år.

Det är -33 grader så de får nog en chock när de kliver ur bilen!

Ha en fortsatt trevlig kväll.Kyss

[Jeremina]
0

Go kväll….här är det också runt -30 som hos Gunilla Glad Sköt om er och varandra i Jul Kyss