God morgon 17 December
Godmorgon Gunilla och alla andra
Äntligen kom plogbilen!!, den syntes inte till alls igår när den hade behövts..
Ut i julruschen och leta julklappar till alla mina godingar ska jag..lunch på stan ingår
Ha en skööön fredag allesammans!
Hej alla!
Vi fick mest snö i hela landet igår ca 19,5 cm och säkert kommit 1 dm i natt och det snöar än. Ingen lokaltidning än pga. snön.
Ha det/ kram
Godmorgon alla!
Ovädret drar fram genom landet, i dag är det lugnt här för tillfället är väl bäst att säga.
I dag blir det pyssel med lite av varje.
Ha en härlig fredag och var rädda om er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon alla.
Här är det nollgradigt, svag vind och alldeles tyst ute 
Ha en underbar fredag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#5 Snyggt!
#5 Härligt soffhörn Karin! 
jag har ju två soffor så de blir utspridda. Körde bara ihop dom för fotots skull 
God morgon alla sköna.
Fina soffkuddar.
Ha en fin alla och var rädda om varann
#8 Jag trodde nog det du, fniss 

Hej allihop!
Här är ovädret över men det fortsätter att snöa, mycket märkligt att vi här i Småland har tre gånger så mycket snö som mina föräldrar i Lapplandsfjällen! De behöver ju snön som isolerar mot kylan!
Idag ska jag äntligen få behandling i ryggen, en ny naprapat ska testas så håll gärna tummarna för ryggen är i ovanligt dåligt skick. Och sist jag gick till naprapat så kunde hon inte hjälpa då mina låsningar satt så hårt så att hon inte fick loss på dem… jag har inte riktigt råd att gå på ytterligare nehandlingar just nu.
Jag önskar er alla en fantastisk fredag och helg 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tänker på dig Hoppfull, så att det går vägen hos naprapaten.
Kram
Uppe hos mig är det ändrat från klass II-varning till en I-klass varning. Uppe hos mig så klagar vi inte i onödan
/kram

God eftermiddag!
Igår och i natt var det snöstorm, idag mildväder och har snöat men inte som igår.
Gick inte komma ut på nätet igår förrän sent på kvällen, idag var det samma problem tills för en par timmar sedan.
Nu ska jag vara ledig tll efter nyår,hääärligt, bara ta det lugnt och umgås, vi har 3 i släkt och vänkrets som fyller år i början av januari.
Ha en fin fortsättning på kvällen
Go kväll
Trötter och ledbruten efter ta reda på all snö idag,men vad gör det man får ju träning.
Ha en bra fredagsmys alla!
Go kvällen på er!!
Ja! Här har det snöat en hel del under gårdagen och dagen. Men nu tycks det lugna ner sig.
Fina kuddar Korseett!!
Härlig fredags kväll på er*vinkar*
Go kväll 

#13 Tack goa du! Det gick fint faktiskt, men idag ligger jag mest i sviterna efter behandlingen. Får hoppas att den lugnat sig tills i morgon.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.