Healing iFokus

Healing

Läst 1415 ggr
[Jeremina]
0

God morgon 16 dec

Jag önskar er en fin dag alla healingläsare!

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Jeremina och alla andra.

Hos mig snöar det kopiöst. Men det är milt iaf. Bara -4 ! Skrattande

I övermorgon är det Lördag och de flesta får ett par dagars vila från jobbet. Skönt!

Ha en riktigt bra Torsdag!

Loet_old
0

God morgon

Busväder idag,så man får hålla sig inomhus.

Ha en bra dag alla!

Emmyjane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla pigga glada och alla som inkommer senare.

I göteborg är det mulet, kommer nog regn eller snö senare. min man sa när han gick till jobbet att det är plus grader. Vore lite skönt för kroppen för i går höll jag på att frysa ihjäl.

I kväll ska jag gå på teater med min kyrkgrupp. Kul, det var länge sedan jag var kulturell.

Men nu ska vi äta frukost och sen ska det storstädas så det luktar jul.

Hoppas alla som läser här får en bra 16 december torsdag.

solblomman47
0

God morgonn alla!

Nu är det mildare ute men då snöar det istället.

Ska nu ge mig iväg för att få akupunktur.

Har fått problem med rätta datorn så jag sitter med bärbara o det gillat iinte mitt  huvud o nacke så det blir väldigt korta stunder.

Önskar er alla en härlig bra dag.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Det är busväder här också med blåst och snöyra ( blötsnö ), Känner mig inte sugen på någon promenad i dag.

I går fick jag kallelse för op av mina åderbråck så den 29 dec åker jag till Arvika. Har beställt tid för provtagning och ekg nu på morgonen.

Ha en härlig torsdag på er! GladKram

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Godförmiddag allesammans!

Himmel vilket snöoväder!, jag fick nästan inte upp dörren i morse.. skotta skotta hela dagen..Tungan ute

Lycka till med din operation IndianaKyss

Ha en fin torsdag alla!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Skrivit julkort, jag och Odi gick iväg och postade dem och sen skottade vi snö. Det yr och snöar än/ kram

smilax
0

Godförmiddag!

Snöstorm! Det virvlar utanför fönstret. Men jag måste ta mig ut idag och gå till läkaren. Blir till att pälsa på sig ordentligt. Hoppas läkaren har en förklaring till att jag mår så dåligt och kanske kan ändra mina mediciner så det fungerar bättre.

Ha en ärlig dag allihopa!

majlar
0

God förmiddag alla

Har precis kommit hem från årlig gynkontroll. Känns som en lastbil kör in när han använder ultraljudet. Inget trevligt alls.

#5 Lycka till med din åderbråck operation, Indiania.

#8 Lycka till, till dig med smilax.

Här snöar det och blåser hej och hå.

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann

korseett
0

God middag
Sitter på salongen men väntar på att dagen ska bli färdig så jag får åka hem och sova. Är trött och har ont i lederna idag

Marina2
0

Hejsan!

Ja här snöar det för fullt. Mycket skottning.. Vill önska er alla en jättefin dag.

Kram

[Spanaren]
0

Klass 2 varning på grund av all snö och blåst uppe hos mig och det märks också Förvånad