Önskar healing
Jag är sjukskriven just nu efter en operation då jag tog bort livmodern. Mår inte så bra efteråt. Inte för att jag har så ont utan jag tror medicinerna får mig att må dåligt. Kan inte sova på nätterna utan vaknar hela tiden och drömmer hemska mardrömmar. Vaknar med huvudvärk, illamående och olustkänsla i hela kroppen. Över dagen är jag yr och illamående samt har huvudvärk i halva huvudet (tror det är en nerv som ställer till det). Jag försöker slappna av och andas lugnt. Vila och läka. Ska till läkaren på torsdag och diskutera mediciner igen för något är fel när jag inte kan sova. Har ju en massa mediciner för ryggen och oro, ångest också.
Skulle uppskatta lite hjälp ifrån er för att orka läka och kunna sova.
Tackar på förhand för jag vet att det finns många härliga människor här som ofta hjälper till.
Vilken tid lägger du dig på kvällen? Kan skicka till dig när du lägger dig för natten
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder
Kram
Energier till dig och läs något lättläst som får dig på lite andra tankar
/kram
Skickar kärleksfulla energier till dig Smilax!
Skickar kärleksfulla energier till dig Smilax!

Tack alla!
# Jag lägger mig ca halv elva.
Hoppas på en bättre natt och ska försöka ändra medicineringen också. Vill dra ner på mediciner och fick just reda på att två mediciner jag tar krockar med varandra och det kan bli helt fel. Läkartid på torsdag som sagt men ork för att läka och bli bättre behöver jag en hel del av.
Något tips på vad jag kan göra själv för att öka på mina läkning och positiva energier i kropp och själ?
#6 När jag har ont någonstans eller går till tandläkaren så brukar jag slappna av ordentligt i kroppen och bara inrikta mina tankar på EN trevlig sak.
Det kan vara vad som helst. T.ex en trevlig semester, barnen, en fest osv. Man får absolut inte tillåta sig att tänka på det som gör ont och är besvärligt.
Lycka till!
#6 Då skickar jag till dig 22.30
Har du någon avslappnande skiva att lyssna på eller musik du tycker om?
Försök känna tillit till dig själv och att du får den hjälp du behöver från universum….. meditera är också bra.
Orkar du kan du ju ta en liten promenad, vet inte om det är läge för det än.
Kramar till dig Smilax!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram
skickar