Healing iFokus

Healing

Läst 976 ggr
Toyan
0

God morgon 14/12

God morgon på er där ute!

Det ljusnar mer och mer och temperaturen är minus 7, gör mig redo att möta den nya dagen.Glad

Tittar in och önskar er en dag full av glädje och positiva upplevelserKyss

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Toyan och alla ni som vaknar så småningom.

-27 grader i dag också, men det lovas lite mildare väder tills i morgon. Vi får väl se.

Dagen bjuder på jobb som vanligt.

Ha en bra dag!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Brr kallt är det men det är nästan blida nu när det är endast 20,1 grader Skrattande och snö är på G.

Idag ska jag testa något nytt som jag lärde mig via YouTube. Trilla köttbullar och sedan styckefrysa dem. Paketerar sen dessa råa styckefrysta köttbullar i plastpåsar och lägger dem i frysen igen för att sedan steka dem färdigt till jul.

Gillar inte att frysa ned dem färdiga så detta kommer att passa mig bra Tungan ute

/kram

Loet_old
0

God morgon

Ja det är kallt idag också -24,finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Ha en bra tisdag alla!Glad

nillanb
0

God morgon på er allesammansGlad

majlar
0

God morgon alla sköna. Här har förkylningen slagit till med stor kraft. Trevligt nu så nära jul. Man kan ju inte hålla på med någon förberedning med en snorig näsa. Usch och tvi säger jag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vad kallt ni har det uppe i norr.Just nu är det -9,5 här.

I dag skall jag steka julköttbullarna, hade glömt ta köttfärsen ur frysen i går kväll så det blir nog mot kvällen jag steker.

#4 Nillan jag tänkte på dig i morse och så får jag se dig i tråden. Hoppas det går bra med dig / er.

Önskar er alla en fin dag! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God morgon!

Har varit vaken mestadels av natten med min minsta tjej som fått magsjuka, nu har hon hållit sig i ett par timmar så förhoppningsvis är det värsta över!

Det blir en slappardag framför tv:n och brasan och förhoppningsvis kan jag ta igen lite av sömnen!

Ha en fin tisdag!

Spanis, du är ambitiös du!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

smilax
0

God förmiddag alla!

Här är det -4 och fint väder.

Min dag bjuder nog mest på vila, läsa lite och kanske lite titt på datorn. Mår inte så bra ännu efter operationen men jag tror jag mår mest illa av alla mediciner jag äter. Kan inte sova på nätterna utan vaknar hela tiden och drömmer mardrömmar. Vaknar med huvudvärk, illamående och en olustkänsla i hela kroppen.

Nu ska jag ta min bok igen och sjunka ner i soffan. Känner mig alltid lite bättre när jag läser vad ni skriver här inne för ni är så positivaSkrattande.

Ha en riktigt bra allihopa och julstöka bara lagom.

[GunillaF]
0

#8 Kryapådigkramar från mig!

[Spanaren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bakat detta idag plus trillat köttbullar som ligger och styckefryser just nu/ kram

Hoppfull
0

God eftermiddag på er!

Idag har jag varit och klippt av mig hela min enorma raggiga kalufs Skrattande är nu väldigt kortklippt och nöjd!

Ikväll ska vi på Luciafirande/julfest i dotterns klass, det blir mysigt, har satt videokameran på laddning Glad

Önskar er alla en riktigt bra dag och massor av extra energi till er som känner er sjuka och hängiga!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[stblues35]
0

Goddag på er..hoppas ni haft en fin dag i kylan och att ni får en fin kväll!

korseett
0

god kväll!

jag har fullt upp med jobb. Första faktureringsomgången för första snöröjningsmånaden och det är alltid en massa krångel då. Nu ikväll fick jag äntligen upp julgardinerna i vardagsrummet så nu är det fint där med. Just nu har jag försökt mig på att sy en grytlapp med kantband men det går inget vidare för jag har glömt hur man gör. Har lagt in en tråd inne på textilhantverk och ser om de kan hjälpa mig. Det var väl i 6:an jag gjorde en grytlapp senast så det är ju ett tag senSkäms

Väldigt kallt är det här nu och kallare lär det bli innan dagen åter gryr.

Ha en fortsatt fin kväll alla