Healing iFokus

Healing

Läst 1593 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 13/12

Har ni sett någon Lucia ännu? Jag såg henne på TV kl 7 i morse. Mycket stämningsfullt.

Det var kallt att gå till jobbet i morse. Vi har -30 grader. Jag är glad att jag har min gamla dunkappa kvar. Den värmde gott. Ullmössan jag köpte på Island värmde knoppen fast den sticks som sjutton.

Ha en bra Måndag.

majlar
0

God morgon

Vaknade och undrade vad det var för speciellt idag,så kom jag på att det är ju Lucia idag, som tur var så hann jag se lite på tv:n det är så fint.

Sen ska vi och titta på de små barnbarnen på dagis. Dom är ju för söta med sina klänningar som smiter åt runt benen och dom snubblar och far och kronan åker på sned och glitter som kliar. Och alla tomtar och annat som hör lucia till.

Glad Lucia till alla här på sajtenOskyldig

Elpida
0

God förmiddag!

Det blir lucia för mig ikväll, då ska jag titta på min 15-åring. Det är alltid niorna som står för luciatåget och i år är det hennes tur. Hon har dessutom skrivit en luciasång tillsammans med sin tjejkompis som ska framföras - trestämmigt! Ja, jag är jättestolt!!!KyssSkrattande.

I eftermiddag ska vi titta på dykbilder från Thailand som en kollega tagit nyligen och fika lussebullar samtidigt - det blir en mysig stund!

Ha en underbar lucia!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Loet_old
0

Hej hej

Japp det har blivit en tradition att se lucia på Tv. lussebulla och pepparkakor uppdukat på bordet.Glad

Här är det bara -20 men det räcker gott och väl.

Ha en underbar måndag alla!

smilax
0

God förmiddag på er alla!

Jag är sjukskriven just nu så jag passar på att säga hej. Missade Lucia i morse men ska se i kväll. Eftersom jag inte jobbar så blir det ingen Lucia i skolan med alla barn. Jag var ditbjuden men känner att då kommer jag jobba och inte bara titta så jag hoppar över det. Har gått igenom en operation förra veckan så jag vilar och försöker hämta kraft hemma. Ha en riktigt bra Luciadag!

Indiania
0

Hej på er!

Skall se på Lucia i kväll!

I dag tänker jag på min mamma som var född på Lucia Kyss

Solen skiner så det gnistrar i snön även om det är lite kallt -10 gr ute.

Ha en härlig Luciamåndag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

#4 Krya på dig Smilax!!!

#5 Kramar till lilla mamma på sin dag, är säker på att hon känner demKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hoppfull
0

Hej allihop!

Här är det skumt ute idag trots snön. Tycker inte att det gör så mycket, då får jag mysa med adventsstjärnan och ljusen hela dagen!

Har gjort skumtomtefudge och nu ska jag ta mig lite kaffe!

ha en riktigt fin luciadag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er

Hoppas alla haft en trevlig och stämningsfull dag och att resten av dagen blir mysig.

Usch då Gunilla, jag vet precis vad du menar med stickig mössa. Värmer gott men en lättnad att ta av o få lov att klia tillbax.

Sänder med en vacker LuciaFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Hej alla!

Bakat toppiga muffins och nougatformar idag plus tagit ännu mera av julfoton ute i naturen och i kylan.

Har varit kallt hela dagen och det lär bli kallare till natten. Nu är det minus 23 grader. Det småblåste dessutom när jag fotade idag så då blir köldfaktorn större.

#6 Förstår att du är en stolt mamma och kanske vi får höra sången och se foton sen Flört

Krya på dig Smilax!

En stickig mössa … men fy då Flört

/kram

[GunillaF]
0

#8 Wow…vilken "söt" lucia!

Loet_old
0

#8 Hahahaha

Pagan
0

en riktig raring e h*nTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Loet_old
0

I fokus är väldans knasig idag,får hoppas det har ordnat till sig nu.

korseett
0

hej alla! Lite jobb av det ena och lite av det andra.

Ha en bra kväll!

Hoppfull
0

#8 Snygg Lucia Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.