Healing önskas!
Hjälp mig. Jag vet inte vad det är för fel på mig, men de senaste 4 dagarna har jag varit så trött att jag sovit dygnet runt.
Det började med att jag fick en allerigsk reaktion och åkte in till akuten där jag fick tavegyl och korison direkt i blodet, hade samma dag tagit ångestdämpande stesolid (valium). Kom hem samma kväll 01.00 och sov till 16.00. Efter det har jag inte kunnat göra annat än sova.
Har som mest varit vaken 7 timmar i sträck och det var igår, och sov 17 timmar i sträck efter det. Jag måste sova hela tiden. Jag är så sjukt trött.
Har inte kunnat vara i skolan såklart, eftersom jag sover 17-20 timmar per dygn. Och när jag är vaken har jag ingen ork. Jag orkar äta, gå på toaletten, sitta vid datorn och se tv. Orkar knappt stå upp för att jag är så trött.
Det känns som att drogerna inte vill gå ur systemet (då stesolid och tavegyl båda är lugnande).
Jag tror jag behöver lite healing så att jag får energi att gå till skolan och göra mina läxor.
Tack på förhand!
Usch vad det låter jobbigt!
Jag skickar till din situation.
Skickar också till din situation.
Sänder
Du kommer nog dessvärre att ha det så här ett tag. Du är i en process som det bara är att försöka hänga med i. Kämpa på
Kram
Man blir ju trött av dom medicinerna du har fått. Det går över ska du se.
Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation.
Kram
hej
Har i dag 11dec rensat runt dig och livat upp dina inre energier