God morgon 10 dec
God morgon
En ny dag gryr och vi med den.
Kylan verkar ha slagit till i vårt avlånga land.
Ha en förträfflig fredag alla!

God morgon!
Fredag och dags för julfest på jobbet ikväll - ska bli jättetrevligt. Jag hoppas att maten är riktigt god och att de kommit ihåg något laktosfritt alternativ iaf…
Ja du Gunilla, jag tycker jag är konstant trött den här månaden och det värsta är att på helgerna vaknar jag samma tid som i veckorna
. Jag hoppas att jag får sova ut imorgon, annars blir det nog en gäspig lördag!
Igår bakade vi ut pepparkakorna och naturligtvis brände jag lilltjejens första plåt eftersom jag även skulle hjälpa mellerstan med hennes läxor. Hon bröt dock inte ihop utan bakade glatt en ny plåt!
Önskar er en härlig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla!
Var ute i kylan halv 8 i morse så att hunden Mikko fick kissa, sen hem och ut med våran Odi.
#2 Tur att lillan inte bröt ihop utan bakade en ny plåt - ni har lyckats bra med uppfostran där Elpida
Försök igen så kanske du lyckas nu 
/kram
God förmiddag. Hujedamig va kallt. Det var bara att hoppa i termobyxorna som jag knyckt från gubben, snacka om gällivarihäng. Men varmt blev det.
En runda med hundarna, nu ser man vad det är dom luktar på överallt. Kissen ligger gul som citron och min Siri är som en spårhund, hon älskar att snoka i andras avfall. Man kunde ju tro att herr Mailo skulle göra det, men han bryr sig inte nu när det är kallt, han vill bara in och ligga på rygg i soffan.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#3 Jo, denna gången gick det bra iaf 
"Du har alltid två val"
Hej!
Ja trötta är vi nog alla lite tillmans så här års.. Själv slocknar jag så fort jag lägger huvudet på kudden. Men jag tycker det är så vackert med snön som ligger. Ljuvliga promenader blir det ju.
Ha nu en underbar fredag på er.
Kram
Hejsan!
Ja visst är man trött….I går tog jag på hörlurar och lyssnade på underbar indisk musik när jag lagt mig och sov länge i morse.
Vad kallt ni har det. Här är det sol och lite vamare i dag. Så promenaden blir härlig som du säger Marina2.
Ha en underbar fredag
alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag! Efter en natts ljuvlig sömn så är jag igång och jobbar. Samåkte med guben så jag kom tidigt till salongen idag. Hade en tidig kund med så det passade ju bra.
Idag ska jag ta emot Nobelpriset. För idogt forskande och klargörande i vad mina krämpor
bottnar i. Det blir både kemi, fysik, ekonomi och litteratur. Javisst ja att sluta fred med mig själv gav mig visst ett fredspris också. Grand slam med andra ord.
Ha en bra dag alla
Glömde att jag får ju även priset i medicin…

God middag!
Solsken och 10 minus här, igår var det mildväder och lätt snöfall, jojoväder.
Visst är vi trötta lite till mans nu, ledig idag och sov till 9:30.
#2 Ha så trevligt på julfesten Elpida.
Önskar er en fin fredag

#10 Tack Toyan
#8 Jag får kolla på reprisen dåså att jag få se dig

"Du har alltid två val"
#12 Ha så kul i kväll 

#13 Vet du, jag ska göra mittt allra bästa!

"Du har alltid två val"
haha tackar! Är precis förbi i pausen nu. Ska alldeles strax få en en underbar nobelmiddag 
Hejsansvejsan hoppas allas dag varit bra och att ni mår super! Ha en fin fortsättning på kvällen..